فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق کارت‌های عابربانک با حدود یک میلیارد ریال سرقت از مالباختگان خبر داد.

 سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی افزایش سرقت کارت‌های عابربانک شهروندان با یک شیوه مشابه در محدوده عظیمیه کرج، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان، در دستورکار مأموران کلانتری ۱۴ رسالت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: در تحقیقات و پی‌جویی‌ها مشخص شد اغلب سرقت‌ها به شیوه گیر کردن کارت‌های عابربانک انجام شده و مالباختگان ادعا داشتند کارت‌های عابربانک توسط دستگاه خودپرداز خورده و پس از ساعتی مبالغی از حساب آنها سرقت شده است.

به گفته وی، در گام بعدی با روش‌های تخصصی و تحقیقات فنی هویت متهم و شیوه سرقت کشف و مخفیگاه سارق شناسایی شد و در اسفند  مأموران عملیات کلانتری، سارق را حین نصب قطعه در عابربانک شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری بیان کرد: در بررسی‌های تکمیلی از متهم بیش از یک میلیارد ریال سرقت از کارت‌های عابربانک کشف شد و متهم جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام استفاده از دستگاه‌های خودپرداز به نصب قطعات اضافه در محل ورودی کارت‌های عابربانک دقت عمل لازم را داشته باشند و موارد مشکوک را با پلیس در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار