از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ تن مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف و ضبط شده است.

سرهنگ سیلمان ریاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پنج طرح آرامش در شهر در سطح استان گفت: امسال با اجرای این طرح دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر ۲۲ درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به استمرار اجرای طرح آرامش در شهر با هدف پاکسازی مناطق آلوده و همچنین تثبیت وضعیت مناطق پاکسازی شده در روز‌های پایانی سال افزود: با انجام طرح‌های مختلف آرامش در شهر و برخورد با خرده‌فروشان و پاکسازی مناطق آلوده شهر، شاهد وضعیت مطلوبی در خصوص ساماندهی معتادان و تشدید برخورد با خرده فروشان و موادمخدر هستیم.


بیشتر بخوانید


ریاحی با تقدیر از تمام دستگاه‌هایی که از زمان تشکیل قرارگاه برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر همگام با پلیس به ایفای نقش و مسئولیت خود پرداختند گفت: از ابتدای امسال با اجرای پنج طرح آرامش در شهر در استان، ساماندهی معتادان ۳۰۰ درصد رشد و پلمب اماکن تهیه و توزیع مواد مخدر ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: با اجرای این طرح مناطق آلوده استان زیر نظر اطلاعاتی و پوشش انتظامی قرار گرفته است و با قاطعیت با خرده فروشان موارد مخدر برخوردار خواهد شد.

ریاحی با تاکید بر اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که منجر به برهم زدن امنیت روانی جامعه باشد با قاطعیت برخورد می‌کند، افزود: در موضوع مبارزه با مواد مخدر باید به نحوی عمل شود که خرده‌فروشان به هیچ عنوان احساس امنیت نداشته باشند و باید ارتباط بین سه حلقه عمده فروش، خرده فروش و مصرف‌کننده را با تمرکز برخرده فروشان قطع کنیم.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار