مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز به کار نمایشگاه بهاره و ضیافت ویژه فروش اقلام نوروزی و ماه مبارک رمضان در سمنان خبر داد.

یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نیاز مردم به اقلام و کالا‌های ضروری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش بهاره و ضیافت در سمنان آغاز به کار کرده و تا ۲۰ اسفندماه دایر است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با ۱۲۰ غرفه در حوزه عرضه پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، خشکبار و آجیل، شیرینی و شکلات، لوازم بهداشتی و سلولوزی و اقلام و کالا‌های اساسی ویژه نوروز و ماه رمضان همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه دائمی - واقع در کیلومتر ۴ جاده دامغان دایر خواهد بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان و واحد‌های تولیدی استان در عرضه محصولات و کالا‌های موردنیاز نقش اساسی دارند، تعدادی از فروشگاه‌ها و واحد‌های تولیدی در این نمایشگاه بهاره غرفه خواهند داشت.

احمدی گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت تا در صورتی که بازدیدکنندگان هرگونه تخلف را از سوی غرفه داران مشاهده کنند مراتب را اطلاع تا برخورد قانونی از طرف بازرسان صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه اولویت کالا‌های عرضه‌شده در این نمایشگاه برند‌های ایرانی است، افزود: همه اجناس عرضه‌شده در نمایشگاه توسط تیم قیمت‌گذاری متشکل از کارشناسان اتحادیه‌ها و اصناف، قیمت‌گذاری شده و قیمت کالا‌ها در غرفه‌ها باید برای دید مردم درج شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
درکجای سمنان است چطور میشه رفت