راه اندازی سومین ورودی ایستگاه امام حسین (ع) متروی اصفهان

 مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: ورودی سوم ایستگاه میدان امام حسین (ع) متروی اصفهان، از امروز راه اندازی شد.

 مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: ورودی سوم ایستگاه میدان امام حسین (ع) قطار شهری اصفهان به‌دلیل بر طرف کردن برخی نواقص فنی تا کنون در دسترس عموم مردم قرار نگرفته بود، که با رفع آن از امروز در اختیار شهروندان قرار گرفت.


هادی کریمی با بیان اینکه در میدان امام حسین (ع) سه ورودی برای مترو اصفهان در نظر گرفته شده است، افزود: مسافران مترو پیش از این به ۲ ورودی در شمال غربی میدان (ابتدای خیابان باب‌الرحمه) و دیگری سمت شمال (ایستگاه خیابان چهارباغ پایین) دسترسی داشتند و برای رسیدن به ایستگاه‌های اتوبوس در ابتدای خیابان باغ گلدسته یا ورود به چهارباغ عباسی باید از عرض خیابان عبور می‌کردند.


او  ادامه داد: شهروندان از این پس می‌توانند برای دسترسی راحت‌تر به خیابان باغ گلدسته و چهارباغ عباسی از این ورودی بدون تردد از عرض خیابان استفاده کنند.


کریمی همچنین از افزایش یک ساعت فعالیت مترو اصفهان خبر داد و گفت: فعالیت مترو از ساعت ۶ تا ۲۱ بود، اما با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال تا ساعت ۲۲ افزایش یافته است.


کریمی با بیان اینکه فعالیت مترو اصفهان در روز‌های جمعه از ساعت ۹ تا ۲۱ شب با توقف در ۹ ایستگاه بود، گفت: توقف در ایستگاه‌های مترو در جمعه در زمان حاضر به ۱۶ ایستگاه افزایش یافته و مسافران این روز نیز ۲ برابر شده‌اند.


خط یک مترو اصفهان با طول بیش از ۲۴ کیلومتر دارای ۲۴ ایستگاه است؛ این خط از شمال غربی اصفهان (ایستگاه قدس) واقع در شهرک کوثر شروع شده و به جنوب شهر (ایستگاه دفاع مقدس) واقع در پایانه صفه می‌رسد.


خط دو متروی اصفهان به طول ۲۴.۷ کیلومتر در زمان حاضر در مرحله عملیات عمرانی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار