شمس آبادی از نظارت مستمر دستگاه قضائی استان بر نحوه توزیع کمکهای مردمی در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: همه کمهای مردمی در یک منطقه جمع آوری و متمرکز است تا بصورت عادلانه بین مردم در مناطق سیل زده توزیع گردد.

شمس آبادی  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان  در بازدید از مناطق سیل زده با توجه به اینکه برخی مناطق سیل زده خدمات دریافت نکردند گفت: ظرفیت نیروهای جهادی در این مناطق تکمیل است ونیاز به نیروی انسانی نمی باشد و از مردم نوع دوست تقاضا داریم کمکهای خود را به این مناطق اعزام نمایند

وی افزود : بعلت پراکندگی مناطق سیل زده با اقدام استانداری و هماهنگی دستگاه قضائی و نیروهای سپاه و هلال احمر تمامی کمهای مردمی در یک منطقه جمع آوری و متمرکز میگردد تا بصورت عادلانه بین مردم در مناطق سیل زده توزیع گردد.

وی از برگزاری مانورامدادرسانی  در منطقه نگور خبر داد و افزود : جهت کمک و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در این مناطق امروز مانور امدادرسانی برگزار می گردد تا همه مناطق خدمات مطلوبی دریافت نمایند.

وی مشکل اساسی در این مناطق را سوخت و اسکان سیل زدگان عنوان نمود و افزود :  با کمک نیروهای امدادی و کمکهای خیرین این مشکل بزودی حل می گردد 
وی افزود : پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری تمامی خدمتگزاران مردم تا زمان پایدار شدن شرایط سیل زدگان در منطقه حضور خواهند داشت و اقدامات لازم انجام می شود.

گفتنی است با توجه به کاهش دما  وسایل گرمایشی شامل پتو، والور و بخاری برقی بین آسیب دیدگان از سیل توزیع شده و دیگر مایجاج ضروری شامل مواد غذایی گرم و بسته بندی شده، نان و آرد، چادرهای امدادی ، نایلون، موکت، فانوس روشنایی،ست های بهداشتی وآب معدنی نیز به طور پیوسته بین سیل زدگان در حال توزیع است.

برچسب ها: سیلاب ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار