استاندار اردبیل هرگونه اخلال در روند تولید را خط قرمز سیاست‌های اقتصادی در استان عنوان کرد.

سیدحامد عاملی در نشست شامگاهی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: مسدودسازی حساب‌های در گردش و فعال تولید کنندگان استان اردبیل به هر دلیلی غیر قابل قبول بوده و خط قرمز محسوب می‌شود که بانک‌ها باید به این مسأله توجه ویژه داشته باشند.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی در حوزه زیرساختی اعم از برق و گاز در استان اردبیل توجه داشته باشند که قطع بدون اطلاع و شرایط خاص انشعابات زیرساختی واحد‌های تولیدی خلاف سیاست‌های اقتصادی استان بوده و در صورت عدم توجه از سوی دستگاه مربوط، برخورد‌های قانونی در دستور کار خواهد بود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: هرگونه عامل اخلال در روند تولید استان اردبیل برخلاف سیاست‌های استان اردبیل در حوزه اقتصاد است و اقدامات لازم جهت پیشگیری و یا عدم تکرار این اقدامات به‌صورت جدی در دستور کار خواهد بود.

گفتنی است، در این نشست که معاون دادگستری کل استان، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و جمعی از سرمایه‌گذاران نیز حضور داشتند، مشکلات و موانع ۲۰ طرح و واحد تولیدی استان در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، طیور، بسته‌بندی، گردشگری و محصولات غذایی بررسی و راهکار‌های لازم برای رفع این مشکلات ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.