رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: اراذل و اوباش خویی که به پلنگ آذربایجان معروف بوده و اتهام قتل نیز در پرونده دارد، دستگیر شد.

ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: «ص-ب» متهم به قتل و از اراذل و اوباش شهرستان خوی که دارای سابقه حبس نیزبوده و سه سال متواری شده بود، بالاخره در چنگال قانون افتاد.

وی اضافه کرد: این فرد، امروز در ارومیه دستگیر و روانه زندان شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این استان برای اراذل و اوباش ناامن است و اجازه خودنمایی و جولان به چنین افرادی نمی دهیم و با قاطعیت حکم قانون را درباره آنها اجرا می کنیم.

برچسب ها: اراذل و اوباش ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۲:۲۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
بعضی افراد برای برطرف ساختن عقده حقارت و کمبودی که از بچگی با خود دارند در سن و سال بالاتر نام حیواناتی مانند شیر و پلنگ و ....برخود می نهند و خود را آلوده به عنوانهای دیگر می سازند در حالی که شیر و پلنگ و ببر وو عقل ندارند و از راه برتری جسمانی اهداف جنگل را جلو می برند در حالی که انسان دارای عقل است و به همین جهت بر دیگر موجودات برتری و شرافت یافته آنوقت عده ای بدبخت آنرا رها کرده و با عناوین حیوانی خود را مطرح می کند که کاری جز رسوایی خود انجام نمی دهند و عاقبت سرنگون حالا دیدی که از عنوان پلنگی در برابر نیروی عقل همنوعان خودت نابودی شده و از پا درآمدی باشد که درس عبرت هر مغرور و بی عقلی شود حالا برو بخواب چند روز دیگر هم حکم نهایی قاضی را بحق دریافت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
شرور = دزد و زورگیر
Iran (Islamic Republic of)
آقای خاص
۱۱:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
تبریز دیروز خ شهید جودی یک بچه زرتی که ادعای اراذلی داره دیشب ساعت یک و نیم همه را زا به راه کرده بود و کلی فحش ناموسی داد همه را کشید خیابان و آرامش را بهم زد ولی متأسفانه از نیروی انتظامی خبری نبود
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۱:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : درود خداقوت احسنت ایوالله ماشاءالله مرحبا بر پلیس قهرمان مدافعین نظم امنیت ایران اسلامی عزیزمان باد بی زحمت باندهای مافیایی خبیث اراذلین اوباش اشرار خلافکارهای فاسد فاسق لامذهب مجرمین گنهکاران کلان شهر شیراز و شهر جدید صدرا در استان فارس را هم شناسایی دستگیر به قوه قضائیه منتقل کنید برای رسیدگی به جرمها و جنایات خیاناتشان و مجازات‌های کیفری درخورشان را انجام دهید همه نوع خلافکاری انجام می دهند همه نوع جرمی انجام می دهند با برخی از ثروتمندان خبیث ملعون فاسد فاسق دستشون توی یه کاسه است باندهای مخوف مافیایی خبیث شیطان صفتانه تشکیل داده اند و به کبیر صغیر زن مرد پیر جوان نوجوان هم رحمی ندارند هزاران نوع خلاف انجام می دهند برای دریافت پول تقاضا داریم این اراذلین اوباشهای باندهای مافیایی خبیث و ثروتمندانی که سردسته های این باندهای خبیث جنایتکار هستند را در سطح این دو شهر و دیگر شهرهای ایران اسلامی جمع آوری پاکسازیشان کنید . با کمال تشکر از زحمات تلاشهای شبانه روزی بی وقفه مجاهدانه پلیس قهرمان عزیز . ومن الله التوفیق . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
پلنگ نشو که ما خودمون شیر داریم شکار میشی