لزوم آمادگی اعضای ستاد خدمات سفر شادگان برای استقبال از میهمانان نوروزی

فرماندار شادگان گفت: اعضای ستاد خدمات سفر شادگان برای استقبال از میهمانان نوروزی با جدیت ورود کنند.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان با تبریک حماسه مردم شادگان در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: ملت شریف ایران و مردم وانقلابی شهرستان شادگان در مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بار دیگر حماسه ای بزرگ آفریدند.

او با تاکید بر آمادگی تمام ادارات برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی ،گفت: جهت استقبال از میهمانان نوروزی شهرداری ها باید با تقسیم کار به وظایف محوله عمل کنند.

فرماندار شادگان ادامه داد:بخشداری خنافره ،صنعت و معدن جهت ساماندهی قایق های مستقر در سایت گردشگری صراخیه اقدام کنند.

 آقای صالح زاده با بیان اینکه بسته های فرهنگی برای استقبال از مسافران نوروزی تهیه شود،افزود: در همین راستا بخشداران نسبت به تامین بسته های فرهنگی اقدام و در اختیار متولیان ستاد امربه معروف و نهی از منکر قرار گیرد.

او  با اشاره به بازدید روزانه ۵ هزار گردشگر از تالاب بین المللی شادگان ،گفت: ادارات و دستگاه‌ها با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود غرفه های فرهنگی در ایستگاه گردشگری صراخیه برپا کنند.

فرماندار شادگان ادامه داد: آماده سازی و تجهیز امکان اسکان میهمانان نوروزی توسط آموزش و پرورش برای میزبانی در شان شهرستان ، نصب تابلوهای معرفی نقاط گردشگری شهرستان در زمان باقی مانده توسط شهرداری در ورودی ها از دیگر مصوبات این جلسه بود.

آقای صالح زاده می گوید: نوروزگاه برای دومین سال پیا پی در بندر تجاری شادگان  برای معرفی  ظرفیت شهرستان که از دیگر مصوبات ستاد تسهیلات سفر بوده با همکاری ارگان های شهرستان برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.