کاشت ۶ هزار نهال و پاکسازی حریم راه‌های گلستان در آستانه نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از اجرای طرح کاشت ۶ هزار اصله نهال در حاشیه راه‌ها و پاکسازی حریم راه‌ها خبر داد.

عادل مصدقی با اشاره به اجرای طرح کاشت نهال در حریم راه‌های شریانی و اصلی سراسر استان گفت: این طرح علاوه بر حاشیه راه‌ها در راهدارخانه ها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی، محوطه پایانه مرزی اینچه برون و فضا‌های مرتبط با اداره کل در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

به گفته وی، هدف از اجرای این طرح، منظرآرایی حریم راه‌ها، ایجاد فضای سبز و همچنین پاکسازی محیط زیست از زباله‌ها و نخاله‌ها بیان شده است.

مصدقی گفت: در اجرای این طرح علاوه براداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و ادارات تابعه شهرستانی، سازمان‌های مردم نهاد و سایر دستگاه‌های ذیربط و فرمانداری‌ها و نیز منابع طبیعی همکاری دارند.

او ادامه داد: با اجرای این طرح نهال‌های مختلفی متناسب با اقلیم هر منطقه در حاشیه راه‌ها کاشته می‌شود و همچنین، حریم راه‌ها از زباله‌ها و نخاله‌ها پاکسازی و نظافت خواهد شد.

او گفت: ایجادمنظر زیبا و دلنشین در حاشیه راه‌ها، منظرآرایی و آرامش خاطر رانندگان و افزایش ایمنی رانندگی از جمله مزایای اجرای این طرح به شمار می‌رود.

مصدقی از مردم خواست: در حفظ و نگهداری از این نهال‌ها و پاکیزگی حریم راه‌ها کوشا باشند و از ریختن زباله در حاشیه راه‌ها خودداری کنند.

برچسب ها: کاشت نهال ، درختکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.