مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون در راستای معیشت و تکمیل طرح‌های روستایی به دهیاران پرداخت شده است.

لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: تسهیلات به تمامی دهیاران و کارمندان حوزه دهیاری و حتی خود نهاد دهیاری پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۲۹۹ متقاضی از دهیاری‌های استان قزوین تسهیلات دریافت کرده‌اند، بیان کرد: هرکدام از این افراد تقریبا یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند که در مجموع رقمی معادل ۳۰۰ میلیارد ریال را شامل می‌شود.

غریب همچنین ادامه داد: حدود ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز با هدف تکمیل طرح‌های عمرانی و همچنین درآمدزایی به دهیاران استان پرداخت شد.

این مسئول اضافه کرد: حمایت از دهیاران با پرداخت تسهیلات در قالب تفاهم نامه مشترک با پست بانک صورت می‌گیرد و نرخ بازپرداخت هر تسهیلات هشت درصد محاسبه می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین یادآور شد: استان قزوین در حوزه توسعه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار جمعیت طرح‌های متعددی را اجرایی کرده که بخشی از آن در قالب ارائه تسهیلات دنبال می‌شود.

استان قزوین ۶۸۰ دهیاری دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.