پیروانی: قول پرداخت مطالبات را تا پایان سال دادند/ مالک پرسپولیس شدن افتخار است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درویش قول داد تا قبل از دربی یا تا پایان سال درخصوص مطالبات پرداختی داشته باشد.

 افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد تیمش برابر تیم نفت و گاز گچساران در جام حذفی فوتبال گفت: بازی خوبی بود و به تیم نفت هم تبریک می‌گویم که فوتبال بازی کرد. ما پرسپولیسیم و محکوم به بردیم. امروز بازی خوبی را انجام دادیم و از اکنون منتظریم تا ببینیم بازی بعد با چه تیمی روبه‌رو می‌شویم.

او درباره قول‌های هفته قبل درویش در تمرینات درباره مطالبات بازیکنان گفت: درویش شب گذشته هم  تشریف آورد و قرار بر این شد که تا قبل از دربی یا تا پایان سال پرداختی داشته باشد. خواهشی که دارم، باشگاه ما واقعا مشکل مالی دارد. از بچگی که طرفدار این تیم هستم مشکل مالی داشت، بازیکن، مربی، سرمربی و مدیر هم شدیم باز هم مشکل مالی داریم.  

پیروانی ادامه داد: در آینده هم این مشکلات قطعا خواهد بود، اما حیف است این تیم پرطرفدار اینگونه دغدغه مالی داشته باشد. برخی تیم‌ها از ابتدای فصل اندوخته و بودجه مشخصی دارند. باید یک راهکاری پیدا کنند تا شاهد این معضلات نباشیم.

او درباره نگرانی هواداران از انتقال مالکیت پرسپولیس به یک وزارتخانه به جز وزارت ورزش گفت: هر کس که پرسپولیس را بگیرد و مالکش شود یک افتخار برای او است. پرسپولیس تاریخ، تمدن و افتخار دارد. باشگاهی بزرگ با میلیون‌ها طرفدار است که هر کس می‌آید باید با تفکر بیاید تا به تیم کمک کند.

مدیر پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بیماری غلام پیروانی گفت: او برادر و عزیز ما است. عمل سختی داشت، اما اکنون شرایط خوبی دارد. ممنونم از همه کسانی که پیگیر حال او بودند. آرزوی سلامتی برای همه مریضان دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
َاهالی بره ره
۱۴:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
افشین خان شما همچون بختک ، بجان پرسپولیس افتاده ای که همگان تصور می کنند، ملک تِلق پِدَریت است !!!
آخرین اخبار