آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور‌های روستایی شهرستان دورود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان دورود گفت: آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور‌های روستایی این شهرستان در یازده ماهه سال جاری انجام شده است.

 مهندس مهدی حسینی چکانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان دورود به عملکرد این اداره اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، با تلاش وکوشش کلیه همکاران استانی و شهرستانی در حوزه ساخت راه‌های اصلی و روستایی، آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور‌های روستایی انجام شده، ۲۱ کیلومتر دیگر در دست اقدام می‌باشد، همچنین، آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور‌های اصلی انجام شده و ۱۵ کیلومتر در دست انجام می‌باشد.

وی ادامه داد: در حوزه تاسیسات و ایمنی، نصب ۲کیلومتر تیر‌های روشنایی در محور‌های ترشاب، عزیز اباد، داریاب و چالانچولان، احداث بلوار در کمربندی شهر چالان چولان به طول ۲ کیلومتر، احداث ۳ عدد دور برگردان محور دورود -ازنا، روکش اسفالت ۲عدد زیر گذر زرگران و رازان، تهیه و نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محور رازان و چالان چولان انجام شده است. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان دورود به عملکرد این اداره در حوزه ه تابلو و علائم جاده‌ای اشاره کرد و افزود: نصب انواع تابلو ۵۷۰عدد، سرعتگاه و بازتاب ایمنی۱۲۶۵عدد، بشکه ایمنی و مخروطی پلاستیکی ۴۲۰عدد، خط کشی ۵۰ کیلومتر و تعمیرات گاردریل ۴۷۰ شاخه از جمله این اقدامات می‌باشد.

مهندس حسینی بیان کرد: در راستای اصلاح پیچ‌های خطرناک اقدامات شامل، تعریض و اصلاح پیچ‌های جاده روستایی محور دورود -دریژان به طول ۱۵ کیلومتر، تعریض و اصلاح پیچ‌های خطرناک جاده روستایی دریاچه گهر به طول۳ کیلومتر (پارک جنگلی) و راه شکافی جاده دسترسی به قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان ۷۰۰متر انجام شده است.

وی به بحث احداث و بازسازی پل‌های آسیب دیده اشاره کرد و افزود: احداث پل دهانه سه متری محوردورود- دریژان، بازسازی پل خرپایی دهانه ۶۰متری گوشه پل، بازسازی پل دهانه ۸×۳ متری چوبدر پایین، بازسازی پل دهانه ۳×۹متری یوسف اباد، بازسازی پل دهانه۵ متری پیر اباد، بازسازی پل دهانه ۵متری حشمت اباد و بازسازی پل عرشه فلزی دهانه ۲۰ روستای سفید کن در این مدت انجام شده است. 

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان دورود اضافه کرد: در این مدت در حوزه حمل و نقل، کنترل دروازه‌ای ۳۰۵۰ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل کالا، ۹۶ گشت مشترک با پلیس و ۵۱ دستگاه ناوگان متخلف به کمیسیون‌های مربوط معرفی شده است، برگزاری طرح آموزش و ارائه تجهیزات ایمنی به دانش اموزان مدارس حاشیه راه که شامل ۴۵۰ دانش اموز و ۵ مدرسه که همراه با اولیا و معلمان محترم در روستا‌های (ژان_ دو نوبت، بنک اباد، حشمت اباد، ترشاب) و افتتاح و راه اندازی یک شرکت جدید حمل بار سیمان شهرستان از جمله اقدامات انجام شده می‌باشد.

برچسب ها: راهداری ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.