معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۷ ایده به دبیرخانه نخستین رویداد نوآوری اجتماعی استان با عنوان راهی نو ارسال شد.

محمد کریمی اظهار داشت: این رویداد با هدف پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط و سرمایه اجتماعی با حمایت معاونت مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور و همکاری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و موسسه سلامت زنان استان اواخر اسفندماه سالجاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد نوآورانه با محوریت مسائل اجتماعی اولویت‌دار استان و شهرستان‌ها در حوزه‌های مداخلات اجتماعی با رویکرد پیشگیری و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، خودکشی، کودکان کار و خیابانی، جرایم اجتماعی، بهداشت و درمان، ارتقا سرمایه و نشاط اجتماعی با تاکید بر سکونتگاه‌های غیررسمی، تقویت همگرایی و انسجام ملی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


به گفته کریمی، ایده‌ها و راهکار‌های نوآورانه گروه‌های مردمی و کنشگران اجتماعی در یک روز به صورت استارتاپی قضاوت و داوری خواهد شد.

وی گفت: به سه گروه برتر جایزه ۱۰۰میلیون ریال اهدا خواهد شد و همچنین گواهی شرکت در رویداد به تمام طرح‌های تایید شده از سوی کمیته داوری اعطا و ایده‌های برتر به ارگان‌های متولی برای بکارگیری در مداخلات ارسال خواهد شد.

کریمی ادامه داد: شمار تشکل‌های مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری ۲۵۰ تشکل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار