نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

شهرداری مشهد باید برای سال آینده مجدانه پیگیر تحقق منابع درآمدی بودجه باشد

نایب‌‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بودجه، سند و نقشه راه شهرداری برای سال ۱۴۰۳ است. یکی از مهم‌ترین موضوعات، تحقق منابع درآمدی بودجه است که شهرداری باید برای سال آینده مجدانه پیگیر این موضوع و‌ تحقق سرفصل‌های درآمدی باشد.

ایمان فرهمندی گفت: روز جمعه، یازدهم اسفند ماه مردم ایران حماسه باشکوه دیگری را رقم زده و با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر دشمنان را از رسیدن به اهداف شومی که در این کشور دنبال می‌کنند، ناامید کردند.

وی ادامه داد: جا دارد ضمن تقدیر از این حضور انقلابی باشکوه از تلاش‌های مسئولان متولی برگزاری انتخابات به ویژه استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد مقدس تشکر و به منتخبان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و منتخبان مردم شریف خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری عرض تبریک داشته باشیم.

نایب‌‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه عملکرد شهرداری مشهدمقدس در حوزه‌های مختلف از جمله فضاآرایی‌های محیطی و اکران‌های شهری، بسیار پررنگ بوده و شایسته تحسین است، تصریح کرد: هرساله با رسیدن به روز‌های پایانی سال شورای شهر مشهد پرفشارترین روز‌های کاری خود را تجربه می‌کند. اعضای شورای شهر در کمیسیون تلفیق، ساعت‌ها برای بررسی و کارشناسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری صرف کرده‌اند. بودجه ۵۰ هزارمیلیاردتومانی که رویکرد و نگاهش توسعه عمرانی و همه‌جانبه شهر مشهد است، تعریف کلان‌پروژه‌ها و توسعه خطوط ریلی خرید و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، نهضت آسفالت و توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار حاشیه شهر و ... از جمله رویکرد‌های مورد تاکید و توجه شورای شهر برای سال آینده است.

فرهمندی افزود: بودجه، سند و نقشه راه شهرداری برای سال ۱۴۰۳ است. یکی از مهم‌ترین موضوعات، تحقق منابع درآمدی بودجه است که شهرداری باید برای سال آینده مجدانه پیگیر این موضوع و‌ تحقق سرفصل‌های درآمدی باشد.

وی با اشاره به اینکه فردا، ۱۵ اسفندماه روز درختکاری است، خاطرنشان کرد: درختکاری سنتی نیکوست که هرساله با شکوه ویژه در شهر مشهد به همت شهرداری برگزار می‌شود. اهمیت کاشت درخت نه تنها در حفظ سلامت شهر بلکه در هویت شهر تاثیرگذار است. درختکاری باید در سطح شهر به‌عنوان یک فرهنگ تبدیل شود و نهاد‌های متولی باید در این خصوص نقش‌آفرینی کنند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: شهرداری مشهد و شهرداری‌های مناطق نیز خوشبختانه برنامه‌های خوبی در این خصوص تدارک دیده‌اند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه مشهد خود را برای جشنواره استقبال از بهار آماده می‌کند، اضافه کرد: برنامه‌ریزی اقدامات متنوعی در حوزه‌های خدمات شهری، فرهنگی، فضاآرایی شهری، گل‌آرایی و نصب المان و ... پیش‌بینی شده که قطعا فضای بانشاط و مفرحی پیش روی شهروندان مشهد و زائران امام رضا(ع) خواهد گذاشت. تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن موجب شده مضامینی بااین محور در استقبال از بهار مورد توجه قرار گیرد.

فرهمندی در پایان یادآور شد: متاسفانه در روز گذشته دو تن از پاکبانان مشهدی دچار حادثه تصادف شدند که یکی از این عزیزان جان خود را از دست داد که برای این عزیز آرزوی غفران الهی و برای عزیز دیگر آرزوی سلامتی داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار