۷۵ برنامه برای هفته منابع طبیعی در قزوین برنامه ریزی شد

دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین از تدوین ۷۵ برنامه به مناسبت ۱۵ اسفندماه در استان خبر داد.

محسن قاسم زاده دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: برگزاری مراسم درخت کاری، افتتاح پنج طرح جامع آبخیزداری در شهرستان قزوین، تاکستان و آوج، برنامه علمی با مشارکت سازمان نظام مهندسی، برنامه کاشت نهال با مشارکت بسیج سازندگی و هلال احمر، غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهیدان دفاع مقدس از برنامه‌های شاخص هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در استان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف بزرگداشت این هفته ترویج و اشاعه فرهنگ منابع طبیعی و جلب توجه آحاد جامعه به اهمیت عرصه‌های طبیعی و لزوم حفظ و حراست از این منابع خدادادی است.

قاسم زاده بیان کرد: طرح‌های آبخیزداری شامل احداث گابیون و سنگ ملاتی است که در مناطقی شامل اورنه، میزوج، رزجرد، توآباد و تاج دره بوده که با اعتباری معادل ۱۴۰ هزار میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین بیان کرد: در کنار همه برنامه‌های این هفته طرح کاشت نهال در راستای تحقق کاشت یک میلیون اصله درخت نیز از دیگر موضوعات محوری محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار