کرمانشاه رتبه اول در پاسخگویی به استعلامات در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : کرمانشاه از نظر سرعت در پاسخگویی به استعلامات در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در چهارمین جلسه کارگروه راهبری اجرایی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین استان پس از بررسی داشبورد مدیریتی سامانه پنجره واحد، گفت : کرمانشاه از نظر سرعت در پاسخگویی به استعلامات در سامانه رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

وی ادامه داد: این سامانه با ۲ هدف کلی پیشگیری از مفاسد زمین‌خواری و ساماندهی نحوه ارائه خدمات حوزه زمین و ساختمان راه‌اندازی شده و قابلیت شناسایی تخلفات زمین‌خواری و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی حساس کشور را با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای فراهم خواهد کرد و نظارت مستقیم بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط خواهد داشت.

معاون هماهنگی تمور عمرانی استانداری کرمانشاه هدف از راه‌اندازی پنجره واحد را پیشگیری از زمین‌خواری و ساماندهی خدمات حوزه زمین و ساختمان عنوان کرد و افزود: کرمانشاه از نظر عملکرد در پاسخگویی به استعلامات در همین سامانه، در رتبه ۴ کشوری ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین اخیرا در اکثر استان‌های کشور راه‌اندازی شده و به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌های مسئول در حوزه مدیریت اراضی و صدور مجوز به اشخاص حقیقی و حقوقی عمل می‌کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.