معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : نوروز امسال تعداد ۱۰۸ مدرسه و ۱۵ مرکز رفاهی از سوی مجموعه آموزش و پرورش استان برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در نوروز امسال تعداد ۱۰۸ مدرسه و ۱۵ مرکز رفاهی از سوی مجموعه آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: مدارس اسکان شامل ۷۶۳ کلاس درس است که از تاریخ ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ آماده اسکان مسافران است.

وی گفت: اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در استان کرمانشاه به سه گروه «ویژه»، «الف» و «ب» تقسیم می‌شوند که اتاق‌های «ویژه» دارای تخت، یخچال، تلویزیون و آشپزخانه هستند، اتاق‌های گروه «الف» دارای همه امکانات گروه "ویژه" به غیر از تخت و اتاق‌های رده «ب» یخچال و تلویزیون مشترک دارند.

یاوری خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار کل مدارس اسکان فرهنگیان به صورت آنلاین بوده و همکاران فرهنگی می‌توانند با مراجعه به آدرس my.medu.ir نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از اواخر اسفندماه، ضرورت دارد آمادگی‌ها برای پذیرش میهمانان از هم‌اکنون ایجاد شود، گفت: تعداد ۳۴۱ نفر عوامل اجرایی در استان در ستاد اسکان فعالیت خواهند داشت.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان یادآوری کرد: در سال گذشته تعداد ۶ هزار و ۶۷ خانوار با تعداد نفرات ۲۵ هزار و ۳۷۳ نوروز ۱۴۰۲ در مراکز و مدارس آموزش و پرورش استان کرمانشاه اسکان داشته‌اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.