آیین معنوی استقبال از ماه رمضان در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اردبیل از برگزاری آیین معنوی استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از فعالان قرآنی دارالارشاد خبر داد.

اباصلت ابراهیمی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ماه رمضان آیین مذهبی و معنوی استقبال از این ماه مبارک با حضور چهره‌های برتر قرآنی و آیت‌الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل برگزار می‌شود.

او از همه خانواده‌ها برای حضور در این برنامه شاخص دعوت نمود و اضافه کرد: برنامه استقبال رمضان از روز یکشنبه هفته آینده، بیستم اسفندماه از ساعت ۱۶ در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اردبیل همچنین از حضور میهمانان کشوری و هنرمندان قرآنی به همراه تجلیل از شرکت‌کنندگان در پویش نذر نان و برپایی غرفه‌های هنری در این برنامه خبر داد.

او هدف از اجرای برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان را حفظ و ثبت این آیین در کنار آمادگی روزه‌داران و نمازگزاران برای خودسازی و تزکیه نفس در این ماه عزیز عنوان کرد و افزود: برنامه با مشارکت نهاد‌های فرهنگی و موسسه‌های قرآنی، کانون مساجد، اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، دارالقرآن الکریم، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س) در دستور کار قرار گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.