«سریع و خشن ۱۰» را از شبکه تهران ببینید

فیلم سینمایی «سریع و خشن ۱۰» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

فیلم سینمایی «سریع و خشن ۱۰» در گونه اکشن، ماجراجویی و جنایی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی زهره شکوفنده است. مهناز آبادیان، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، علیرضا باشکندی، علی بیگ محمدی، ژرژ پطرسی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، شیرین روستایی، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، شایان شامبیاتی، مینا شجاع، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، میلاد فتوحی، شروین قطعه ای، نسرین کوچک خانی، سعید مظفری، ملیکا ملک نیا، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، مونا همایی پور و زهره شکوفنده صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

در این فیلم خواهیم دید: دومینیک توره‌تو هدف انتقام‌گیری سردسته‌ی خلافکاران، دانته قرار می‌گیرد، و باید از خانواده و دوستانش در برابر او محافظت کند.

این فیلم آخرین فیلم از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» است که سراسر حادثه و تعقیب و گریز است و عمده‌ی جذابیت آن به خاطر همین و جلوه‌های ویژه‌ی آن است. فیلم برای دوستداران سینمای حادثه‌ای می‌تواند در نوع خود جذاب باشد. فیلم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ بوده و برنده و نامزد بیش از ۱۴ جایزه از جشنواره‌ها و جوایز سینمایی مختلف شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی تهران، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
جدیدا صدا و سیما فیلم سریالای خیلی خوبی میزاره ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
داستان فیلمها کلا عوض میشه با سانسور شدید الکی پول خرید این فیلمها ندید ملت خودشون اصلش بدون سانسور دانلود میکنند
شما برید با مهران رجبی فیلم بسازید عشق اول و اخر صدا و سیما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
ساعت چند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
خسته نباشید روزی 100 تا فیلم جدید میاد شما تازه این فیلم رو دوبله کردید ، مردم دیگه استقبالی از صدا و سیما ندارن چون به شدت کند و قدیمی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
با ریشه های کم کاری و عقب ماندگی خود خواسته توسط نفوذی ها برخورد نکنید همین آش است و همین کاسه . فاسدان پیر و ملاکی که دنبال نابود کردن نیروی جوان و افزایش ناکامی در استان ها هستند و فکر می کنند خوانین و صاحب حق های پولدارند را کنار نزنید جوانان فریب خورده کنارتان می زنند . حلقه های علمی و صنعتی در استان ها ایجاد کنید تا جوانان کار و شغل و شکوفایی پیدا کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
۸۰ درصد فیلم و قیچی می کنید ،فیلم و می کشید بزرگ می کنید هزار جور بلاسر فیلم میارین بعد توو تلویزیون پخش می کنید،بیخود نیست ملت علاقه ای به دیدن فیلم های صدا و سیمای ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
بدترین قانون سانسور که خیلی ب فیلم اسیب میزنه
قسمت زیر گردن خانم هاست که باعث میشه تقریبا ۹۵ درصد شخصیت های زن کات بخورن یا حذف بشن
البته بعضی وقتا تارش میکنند و کات نمیشه که بهتره ولی چون پرهزینه س بیشتر مواقع کلا شخصیت های زن حذف میشن
آخرین اخبار