مشارکت بیش از ۵۰ درصدی یزدی‌ها در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: یزدی‌ها مشارکت ۵۰/۲ درصدی را در انتخابات ۱۱ اسفند ثبت کردند.

علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: مردم فهیم و بابصیرت یزد روز گذشته حضور حماسی در پای صندوق‌های رای داشتند و نشان دادند که پشت کشور و دین و انقلاب و وطن هستند.

او افزود: یزدی‌ها در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، مشارکت ۵۰/۲ درصدی را ثبت کرده که از حضور آنان قدردانی می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات درباره نتایج قطعی انتخابات در استان تصریح کرد: در حوزه اردکان، مصطفی پوردهقان اردکان با ۱۲ هزار و ۲۷۱ رأی توانست ۳۶.۴۸ درصد آرا را از آن خود کند و به عنوان منتخب مردم راهی مجلس شود.

او ادامه داد: در حوزه مهریز، بافق، ابرکوه، مروست، بهاباد و خاتم نیز محمدرضا صباغیان بافقی با ۲۳ هزار و ۴۸۵ رای یعنی ۲۷.۸۹ درصد آرا برای سومین دوره متوالی نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی شد.

عزیزی اظهار داشت: سید جلیل میرمحمدی میبدی با کسب ۳۷.۲۱ درصد آرا معادل ۱۹ هزار و ۹۹۴ رای از مجموع آرای صحیح ۵۳ هزار و ۷۲۳ رای برای بار دوم به عنوان نماینده تفت و میبد انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات یزد گفت: محمدصالح جوکار هم موفق شد ۵۱.۸۷ درصد آرا و در مجموع ۸۱ هزار و ۶۳۴ رای را بدست آورده و به عنوان نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس ماندنی شد.

او افزود: این انتخابات در استان یزد میان سه نامزد برگزار شد و سرانجام آیت الله ابوالقاسم وافی که هم اکنون نماینده استان در مجلس خبرگان است، با کسب ۱۴۷ هزار و ۸۵۳ رای بار دیگر به عنوان نماینده استان انتخاب شد.

عزیزی خاطرنشان ساخت: فردا جشن پیروزی حضور مردم از ساعت ۱۹ در سالن ورزشی شهید صدوقی برگزار می‌شود و از قشر‌های مختلف مردم برای حضور در این جشن دعوت می‌کنیم.

برچسب ها: انتخابات ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.