فرمانده انتظامی رودبار از کشف بیش از ۱۳ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز از وسایل مسافر یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "عیسی روشن‌قلب" اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از خطرات احتمالی روز‌های پایانی سال، پلیس با فروشندگان و استفاده‌کنندگان مواد محترقه که موجب سلب آرامش و امنیت مردم می‌شود، برخورد می‌کند. 

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی از کشف ۱۳ هزار و ۲۵۹ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک از ساک یکی از مسافران این خودرو خبر داد و بیان‌داشت: متهم ۴۲ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و کارشناسان این تقریبی این کشفیات را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه پیشگیری از حوادث و ناهنجاری‌های چهارشنبه آخر سال نیاز به هوشیاری خانواده‌ها دارد از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو در زمینه فروش مواد محترقه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب ها: مواد محترقه ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.