ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد.

محمدصادق ضیائی، رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال ۱۴۰۲ این دانشگاه از روز سه شنبه ۸ اسفندماه، گفت: مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نیاز به تخصص نیرو‌های جوان، متعهد و متخصص علمی در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه، اقدام به ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی در رشته- گرایش‌های مختلف می‌کند.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: متقاضیان می‌توانند تا ۲۰ اسفندماه با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://sajed.iau.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

برچسب ها: هیات علمی ، فراخوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
هر کی رو خواستین نفرین کنین بگین انشالله دانشجوی دانشگاه آزاد بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
چند نوبت است که همه را سرکار گذاشته اند ! نه میگویند چند نفر برای کدوم واحدها نیاز دارند و نه میگویند چه کسانی را عضو هیات علمی کرده اند ؟
آقامیری رییس وارداتی تهران مرکزی رییس دفتر خودش رو با رشته روانشناسی و امار استخدام هیات علمی مدیریت تهران مرکز کرد و رفت ! این هم پارتی بازی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
اطلاعات دقیق بده .
الان این رییس دفتر رابطه ای استخدام شده ، رییس واحد شهریار شده است ! بعد میگن چرا مردم در انتخابات شرکت نمیکنند و ناراضی هستند ؟
همین بیعدالتی ها و پارتی بازی ها را می بینند و شاکی هستند .