ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد ادامه دارد

ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد.

محمدصادق ضیائی، رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال ۱۴۰۲ این دانشگاه از روز سه شنبه ۸ اسفندماه، گفت: مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نیاز به تخصص نیرو‌های جوان، متعهد و متخصص علمی در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه، اقدام به ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی در رشته- گرایش‌های مختلف می‌کند.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: متقاضیان می‌توانند تا ۲۰ اسفندماه با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://sajed.iau.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

برچسب ها: هیات علمی ، فراخوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
هر کی رو خواستین نفرین کنین بگین انشالله دانشجوی دانشگاه آزاد بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
چند نوبت است که همه را سرکار گذاشته اند ! نه میگویند چند نفر برای کدوم واحدها نیاز دارند و نه میگویند چه کسانی را عضو هیات علمی کرده اند ؟
آقامیری رییس وارداتی تهران مرکزی رییس دفتر خودش رو با رشته روانشناسی و امار استخدام هیات علمی مدیریت تهران مرکز کرد و رفت ! این هم پارتی بازی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
اطلاعات دقیق بده .
الان این رییس دفتر رابطه ای استخدام شده ، رییس واحد شهریار شده است ! بعد میگن چرا مردم در انتخابات شرکت نمیکنند و ناراضی هستند ؟
همین بیعدالتی ها و پارتی بازی ها را می بینند و شاکی هستند .
آخرین اخبار