هیچ صندوقی تا ساعت ۲۲ بازنشده است/ادارات باز هستند

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از افزایش مشارکت در این دوره انتخابات در استان خبر داد و افزود: تا این لحظه میزان مشارکت کرمانشاهیان از دوره گذشته فراتر رفته است.

علی شعبانی رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به تمدید زمان برگزاری انتخابات تا ساعت ۲۴ امشب، گفت : شعب روستایی بعد از ساعت ۲۲ در روستا‌هایی که رای دهنده نداشته باشیم، رای گیری را پایان داده و شمارش آرا آغاز می‌شود.

شعبانی گفت: شعب شهری کماکان تا ساعت ۲۴ فعالیت داشته و پس از اتمام زمان قانونی انتخابات شمارش آرا در آن‌ها آغاز می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون (ساعت ۲۲ شب) هر دقیقه ۱۳۰۰ رای در سطح استان ثبت می‌شود، گفت: فعلا نمی‌شود آمار دقیقی از میزان مشارکت ارائه داد، اما آنچه می‌توان با قطعیت گفت این است که میزان مشارکت از دوره گذشته فراتر رفته است.

شعبانی با تاکید بر اینکه تا ساعت ۲۲ امشب هیچ صندوقی باز نشده است، گفت: اگر صندوقی در روستایی باز شده باشد تخلف صورت گرفته، چرا که شعب روستایی از ساعت ۲۲ شب اجازه دارند صندوق‌ها را بازگشایی کنند، آن هم در روستا‌هایی که دیگر رای دهنده نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر صندوقی باز شود در ماهیت آرا مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما تخلف اداری است، چرا که باید از ساعت ۲۲ شب به بعد صندوق‌های روستایی باز شود.

وی با بیان اینکه ۱.۶ میلیون واجد شرایط در استان داریم، گفت: به دلایلی مانند مهاجرت این آمار قطعی نیست.

وی با اشاره به تعطیل مدارس استان در روز شنبه (۱۲ اسفند)، گفت: ادارات استان تعطیل نیستند و فعالیت آن‌ها مانند روز‌های عادی ادامه دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.