رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

حضور باشکوه مردم در انتخابات اقتدار ملی ما را بالا می‌برد

 رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات اقتدار ملی ما را بالا می‌برد و دلبستگی مردم به انقلاب و نظام را نشان می‌دهد و از طرفی دشمنان قسم خورده انقلاب را مایوس می‌کند.

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا  رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات اقتدار ملی ما را بالا می‌برد و دلبستگی مردم به انقلاب و نظام را نشان می‌دهد و از طرفی دشمنان قسم خورده انقلاب را مایوس می‌کند.

وی در حاشیه مراسم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: نظر و رای مردم در سرنوشت کشور همیشه مورد توجه نظام بوده و حضور باشکوه مردم نشان قدرشناسی آنان نسبت به انقلاب جمهوری اسلامی است.

وی افزود: شرکت در انتخابات غرور ملی ماست که مردم با حضور باشکوه خود در این روز به نمایش می‌گذارند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران، اتکا و توجه به رأی مردم است.

وی اظهار کرد: رشد سیاسی هر کشوری به همین حضور در تعیین سرنوشت خود بستگی دارد و امروز مردم نشان دادند که چقدر به انقلاب و آرمان‌های آن وابسته‌اند و در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند.

حجت الاسلام مصطفوی نیا از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد و گفت: مردم همیشه منافع خود و نظام را در نظر می‌گیرند و با حضور خود در این عرصه مهم نشان دادند که به انقلاب و حفظ ارزش‌های آن پایبند هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار