شرکت در انتخابات برای حفظ نظام مصداق عینی تقوای سیاسی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری شرکت در انتخابات را مصداق عینی تقوای سیاسی بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت کشور برکسی پوشیده نیست و شرکت در انتخابات برای حفظ نظام و پایه‌های آن مصداق عینی تقوای سیاسی است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های استکبار جهانی از این جنایت‌ها افزود: شرکت در انتخابات امروز مشت محکمی است که به دهان همه مدعیان حقوق بشر زده می‌شود و حمایت عملی از مجلسی است که همواره حامی مردم مظلوم غزه و سیاست‌های استکبار ستیزی است.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز‌های پایانی ماه مبارک شعبان و آغاز دهه کرامت مساجد ضمن تاکید بر بهره گیری معنوی از ایام باقی مانده وآماده شدن برای ماه مبارک رمضان مسجد را یکی از مهمترین پایگاه‌های معنوی، تربیتی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دانست و گفت: حضور پرشور با داشتن برنامه‌های پرمحتوا می‌تواند مسجد را در تراز اسلام قرار دهد تا این پایگاه بتواند نقش اساسی خود را موثرتر ایفا کند.

نکونام همچنین مناسبت‌های اسفند ماه از جمله هفته درختکاری، سالروز تاسیس کمتیه امداد امام خمینی (ره) و روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه را یاد آوری و هر کدام از این مناسبت‌ها را بهانه‌ای برای احیا و حفظ ارزش‌های اسلامی و ایرانی دانست.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار