امام جمعه موقت قزوین گفت: امروز سرنوشت چند سال کشور وابسته به همین انتخابات است.

حجت الاسلام خضری امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند اگر انتخابات ضعیف بشود همه ضرر خواهند کرد. امروز سرنوشت چند سال کشور وابسته به همین انتخابات است و در عصر بیداری خداوند توفیق دهد تا بیدار باشیم.

وی بیان کرد: حرکت پر شتابی شکل گرفته است و الحمدالله شاهد کار‌های جهادی شبانه روزی بودیم و چه خوب است توجه کنیم به این کار‌های جهادی که توسط این دولت انقلابی صورت می‌گیرد. 

حجت الاسلام خضری افزود: هشت سال پروژه پیشرفت کشور معطل پروژه برجام بوده و امسال برای اولین بار رکورد صادرات غیرنفتی شکسته شد. در طول این سال‌ها صادرات غیر نفتی نداشتیم و امروز ساماندهی خوبی در کشور شکل گرفته است به طوری که در گذشته صنعت ما با قطعی برق مواجه بود و ساعات قطعی برق در این دولت کاهش پیدا کرده و نشان‌دهنده‌ی مدیریت رو به بهبود کشور است.

خطیب نماز جمعه قزوین اظهار کرد: در دو سال این دولت، دو برابر سایر دولت‌ها کار شده این یعنی همت یک دولت. نرخ بیکاری از بالای ۱۲ درصد به ۸ درصد رسیده است و شرکت‌ها احیاء شده اند. در حوزه اخذ مناسب مالیات‌ها موفقیت‌های به دست آمده است. در حوزه پتروشیمی فاز ۱۱ عسلویه به جای ۴ ساله یک ساله تکمیل شد.

حجت الاسلام خضری گفت: گلایه داریم، تقدیر هم میکنیم، رای هم می‌دهیم. برخی مسئولین می‌توانستند بهتر کار کنند که باید بیشتر تلاش کنند. این مجلس از رهبری مدال گرفته است. جهاد تبیین به معنای پوشاندن ضعف‌ها نیست؛ در کنار ضعف‌ها خوبی‌ها را هم بگوییم و تشکر کنیم. اوایل انقلاب پزشک هندی می‌آوردیم الان پزشک صادر میکنیم. دومین سازنده دریچه قلب در دنیا هستیم. با همه ضعف‌های خودروسازی ما هفدهمین تولید کننده خودرو در دنیا هستیم، صنعت خودروی ما در کنار ضعفها، در حال پیشرفت است و باید واقعیات را بیان کرد.

وی افزود: هر جا مدیریت انقلابی بوده موفق بوده ایم امروز در دوره اصلاح ساختار‌ها کار‌های خوبی در حال انجام است. امروز اسم ابر بدهکاران بانکی معرفی می‌شود، امضاء طلایی افراد برای گرفتن مجوز مسدود شده است. امروز اقدامات بزرگی در حال انجام است. دشمن فقط ضعف‌ها را برجسته کرده و شب و روز نقاط قوت ما را تبدیل به ضعف و به مردم القا می‌کنند.

خطیب موقت نماز جمعه قزوین گفت: امروز حرکت پیشرفت کشور شروع شده است و دشمن می‌خواهد انتخابات ضعیف شود تا ناامنی ایجاد کند. برخی مردد هستند و خیلی‌ها نیاز به یک تلنگر دارند. رأی تک تک افراد مهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار