امام جمعه موقت شیراز گفت: هم استانی‌ها با حضور پرشور در انتخابات فردی اصلح را انتخاب کنند که به فکر مردم و دست پاک باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با تصریح بر اینکه حفظ نظام از نماز هم واجب‌تر است، اظهار داشت: هر قدمی که برای انتخابات برداشته شود، عبادت است و از واجبات است.

او به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند، عزت، قدرت، امنیت، استقال، شکوه و اقتدار شما ملت ایران در گرو حضور پرشور در انتخابات است.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: رای دهندگان باید دو نکته را رعایت کنند، اولا حضور پرشور و با جمعیت کثیر داشته باشند و دوم اینکه فردی اصلح را انتخاب کنند که به فکر مردم و دست پاک باشد.

رضوی اردکانی بیان کرد: فردای انتخابات رقباء باید رفقاء شوند و اختلافات را کنار بگذارند چرا که مملکت به وحدت نیاز دارد.

او به کم کاری‌های تعزیرات حکومتی در موضوع گران فروشی در مبحث خدمات هم اشاره کرد و گفت: برخی از شرکت‌های خدماتی هزینه‌هایی گزاف از مردم می‌گیرند و علاوه بر این اتباع بیگانه را به کار می‌گیرند که این خلاف قانون است.

رضوی اردکانی ادامه داد: تعزیرات حکومتی فارس باید به سراغ این شرکت‌ها و صنف‌های گرانفروش بروند و تخلفات آن‌ها را بررسی کنند.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه اموال خود را انفاق و در راه خیر خرج کنید، افزود: مرحوم محمد نمازی بنیان‌گذار آب سالم در شیراز است.

او با بیان اینکه استان فارس رتبه دوم موقوفات را در کشور داراست، بیان کرد: میلیارد‌ها تومان درآمد موقوفات است، حراج به موقوفات این استان نزنید و خرج طلاب حوزه همین فارس خرج شود. 

رضوی اردکانی از استاندار فارس و دستگاه‌های قضایی استان خواست تا نظارت و رسیدگی به موقوفات فارس شود و خواستار بازرسی متدین و قوی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.