سرلشکر باقری گفت: وظیفه اسلامی، انقلابی و ایرانی خود می‌دانم تا در انتخابات شرکت کنم.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح که پس از انداختن رای خود در مسجد جامع لویزان در گفت و گویی اظهار کرد: مردم ما از صبح با جدیت پای صندوق‌های رای حاضر شدند و بهترین‌ها را برای تشکیل مجلس قوی شورای اسلامی و مجلس توانمند خبرگان رهبری انتخاب کردند و امروز روز بزرگی خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این که حضور در صحنه انتخابات وظیفه شخصی من است، وظیفه اسلامی و انقلابی و ایرانی خود می‌دانم تا در انتخابات شرکت کنم و از این حق خود برای تعیین آینده کشورم استفاده کنم.

سرلشکر باقری گفت:حقیقت این است که جای شهدای ما خالی است و لازم دانستم در اول صبح حاضر شوم و به نیابت از شهیدان نیز رای دهم و امیدوارم که خداوند و شهیدان نیز از همه ما راضی باشد.

وی افزود: مردم عزیز ما باید مجلس و خبرگان توانمندی را تشکیل دهند و این موضوع با حضور پای صندوق‌های رای ممکن است. آینده کشور امروز تعیین می‌شود و ما باید بهترین‌ها را انتخاب کنیم. از همه ملت شریف ایران به خصوص جوانان عزیز و بسیجیان دلاور و همه آن‌هایی که ایران را دوست دارندمی خواهم هر چه زودتر پای صندوق‌ها رای حاضر شود و از فرصت خود استفاده کنند. هر حرفی هم داریم در ۴ سال آینده باید به مجلسی‌ها بزنیم و آن‌ها نیز باید حرف‌های ملت را دنبال کنند.

وی افزود: اگر مجلس نامناسب باشد و پشتوانه رای مردمی نداشته باشد نمی‌تواند کار خود را به درستی انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
سلام.
چرا بودجه وام مسکن بسیجیان کد ۸۹ تامین نشده و پرداخت نمیکنین اکثر ماها مستاجر هستیم
آخرین اخبار