ملی پوش کشتی آزاد کشورمان درباره وضعیتش برای حضور در مسابقات المپیک و جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

امیر محمد یزدانی ملی پوش کشتی آزاد درباره  مبارزه نهایی و حریفش  در فینال جام باشگاه‌های جهان اظهار کرد: خدار ا شکر توانستم این مسابقه را برنده شوم.  حریفم خیلی پرقدرت بود، اما از لحاظ تکنیکی کشتی گیر خوبی نبود.  

یزدانی درباره اینکه کسالت داشت، گفت: بله، ۳، ۴ روز آنفلونزا گرفتم، اما وقتی برای اردوی تیم ملی کشتی به رامسر آمدم چند تا آمپول زدم و آنتی بیوتیک مصرف کردم، اما خوب نشدم و شب آخر حتی پدرم هم به دیدار من آمد تا ببیند حالم چطور است و یک مقدار بهتر شدم و گفتند باید کشتی بگیری و من هم گفتم چشم! البته با مشورتی که داشتیم. فکر می‌کردم بدنم سرحال شده است، اما یک مقدار کم جان بودم و نتوانستم و وسط کشتی هم به آقا هادی گفتم که نمی‌توانم و من را بیرون بکشد، اما شرایط به گونه‌ای بود که نمی‌شد بیرون بیایم.

ملی پوش کشتی  درباره اینکه برنامه اش برای آینده  چه چیزی هست و آیا به وزن المپیکی می‌آید یا نه!  گفت: من تغییر وزنم را انجام دادم، اما نظر کادر فنی مهم است. من وزنم برای ۷۴ هم دارد بالا می‌رود و برنامه ریزی ام برای سال‌های آینده برای وزن ۷۴ کیلوگرم است و قطعا هدفگذاری ام برای این وزن خواهد بود، چون وزن پرمدعی هست و هم وزن المپیکی است.

او درباره اینکه با توجه به اینکه تازه به وزن ۷۴ کیلوگرم آمده است، شانس کمی برای المپیکی شدن دارد، گفت: کشتی گیران خوبی هم در داخل و هم در خارج از کشور هستند و در کنار این عزیزان رقابت کردن باعث افتخار برای من است و امیدوارم در کورس رقابت‌ها هر سالی که می‌خواهد باشد هر کشتی گیری که حقش هست و بهتر است به مسابقات جهانی و المپیک برود و قطعا همه باید برای مردم و کشور افتخار آفرینی کنند و من هم اگر در مسابقات باشم همه سعی خود را می‌کنم و اگر فرد دیگری بود کمک می‌کنم تا دست پر به کشور بازگردد.

یزدانی درباره اینکه در مسابقات جهانی نمی‌خواهد در وزن غیر المپیکی شرکت کند، گفت: باز هم می‌گویم کادر فنی باید تصمیم بگیرد که  قرار است چه کاری انجام بدهیم و شرایط وزنی ام را باید ببینم به چه صورت است. مسابقات در آبان ماه برگزار می‌شود و ما هم ۶، ۷ ماه با مسابقات  اوزان غیر المپیکی فاصله داریم و اگر بتوانم وزنم را حفظ کنم که البته کار دشواری است، شرکت خواهم کرد.

ملی پوش کشتی درباره اینکه قهرمانی آسیا یک ماه دیگر برگزار می‌شود، گفت: آن مسابقات را سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد و روش انتخابی اش مشخص است.  براساس آن برای انتخاب نفرات تصمیم گرفته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۳:۰۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
ب۷۴ تا کنون به شما لبخند نزد خیلی سخته بتونی در۷۴ به پاریس بری اگرهم بری در میان غول‌های این وزن نمیتونی روسکو بری
آخرین اخبار