رئیس دادگستری کردستان خبر داد

برخورد قاطع با خرید و فروش رای در استان

حجت الاسلام حسینی گفت: با تخلفات انتخاباتی نظیر خرید و فروش رأی، حمایت مجریان انتخابات و تجمع افراد در اطراف شعب رأی گیری با قاطعیت برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان کردستان، اظهار کرد: تاکنون ۴ جلسه در مرکز استان تشکیل شده که تصمیماتی را در قالب ۳۵ مصوبه به دستگاه‌های اجرایی ارسال کرده است و در شهرستان‌های استان ۲۲ جلسه برگزار شده که ۱۶۰ مصوبه داشته است.

وی افزود: شعبات ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در همه حوزه‌های قضائی استان تشکیل شده و جرایم و تخلفات انتخاباتی را رسیدگی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه با تخلفات انتخاباتی نظیر خرید و فروش رأی، حمایت مجریان انتخابات و تجمع افراد در اطراف شعب رأی گیری با قاطعیت برخورد می‌شود، عنوان کرد: اشراف اطلاعاتی نهاد‌های متولی در خصوص پیشگیری از تخلفات انتخاباتی ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن دعوت از آحاد مردم استان برای حضور پرشور و مسوولانه در انتخابات افزود: عرصه انتخابات، نمایش بزرگ اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انتخاب افراد اصلح است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در پرتو عنایات و الطاف حضرت ولیعصر (عج)، انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در پایان گفت: ضابطین قضائی باید در تمامی حوزه‌های اخذ رأی حضور و نظارت مضاعف داشته باشند تا از بروز تخلفات پیشگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.