حجاج استان سمنان ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعزام می شوند

سرپرست حج و زیارت استان سمنان با اشاره به تکمیل ظرفیت کاروان‌های هشت گانه استان در حج سال آتی گفت: حجاج استان ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند.

چتری  در همایش تبیین انتخابات با حضور کارگزاران و مسئولان حج و زیارت استان سمنان در محل امامزاده یحیی (ع) درباره آخرین وضعیت اعزام حجاج استان گفت: حجاج استان ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند.

وی افزود: سهمیه حج ۱۴۰۳ استان سمنان تکمیل و فرایندهای ثبت نام حج سال از حدود ۲۰ روز قبل آغاز و مدیران کاروان‌ها مشخص شده است.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان گفت: امسال در حج، رویه قدری با سال‌های قبل متفاوت است چرا که دولت عربستان در سیاست‌های ترویج توریست خود قدری تغییرات داده است زیرا طبق اسناد بالادستی خود بیشتر به دنبال توریست است در نتیجه فرایند انعقاد قراردادها برای حج دو ماه قبل‌تر نسبت به سنوات قبل صورت گرفت.

چتری با بیان اینکه در این نوع جدید زائر پذیری در عربستان سعودی، نیاز به پیش پرداخت است، تاکید کرد: در شورای‌عالی حج کشورمان مقرر شد که زائران خانه خدا ۱۴۰ میلیون تومان پیش پرداخت را در ثبت نام اولیه داشته باشند و مابقی وجوه را زمان اعزام بپردازند و خوشبختانه فرآیندها انجام و کاروان‌ها نیز مشخص شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فرآیندها انجام شده و کاروان‌ها نیز مشخص شده است، تاکید کرد: هشت کاروان امسال حجاج استان سمنان را به سرزمین وحی اعزام می‌کنند که همه کاروان‌های استان تکمیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار