رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: جهادگران بسیجی استان شب گذشته همزمان با بارش شدید برف و کولاک نسبت به رفع انسداد راه های روستایی و واحدهای تولید دام و طیور شهرستان اشتهارد اقدام کردند.

سرهنگ پاسدار محمد فلاحت کار گفت: در پی بارش شدید برف و کولاک و انسداد راه های روستایی در منطقه اشتهارد، ارتفاع برف در برخی مناطق به یک متر رسید که سبب قطع ارتباط تعدادی از روستاهای این منطقه با مرکز شهرستان اشتهارد و سایر مناطق استان البرز شد.

وی اظهار کرد: این مسأله علاوه بر قطع دسترسی مردم جهت تامین مایحتاج خود ، مسبب قطع دسترسی واحدهای تولیدی دام و طیور به مراکز تامین سوخت ، علوفه و خوراک احشام و ماکیان شده بود و احتمال اتلاف گسترده دام و طیور در منطقه وجود داشت.

وی گفت: ولی با تلاش شبانه روزی جهادگران بسیج سازندگی استان البرز راه های روستایی به رغم استمرار بارش برف و کولاک بازگشایی شدند.

فلاحت کار افزود: در همین راستا با هماهنگی و اهتمام بسیج سازندگی استان البرز تعدادی از ماشین آلات معاونت مهندسی نیروی هوا فضای سپاه در اختیار جهادگران بسیجی استان البرز قرار داده شد و گروه های جهادی بسیج سازندگی به رغم کولاک و برودت شدید هوا نسبت به بازگشایی معابر روستاهای قاضی محمد، قره ترپاق ، رییس محمد و گشایش راه های مواصلاتی بیش از ۱۰ واحد تولید و پرورش دام و طیور منطقه اشتهارد اقدام کردند و از اتلاف دام و طیور در این منطقه جلوگیری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.