مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی از ارائه خدمت ۴۳ تیم عملیاتی هلال احمر استان به مردم در جاده‌ها خبر داد.

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: هلال‌احمر خراسان جنوبی از ابتدای هفته به مسافران در راه مانده در شهرستان‌های متأثر از شرایط نامساعد جوی شامل بیرجند، قاین، سربیشه، فردوس و نهبندان خدمات امدادی ارائه کرده است.

او افزود: آمادگی کامل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات برای پایش شرایط جوی، اعلام آماده‌باش به پایگاه‌ها، استقرار تیم واکنش سریع، بازدید از پایگاه‌های امدادی و محل اسکان مسافران از جمله اقدامات انجام شده از ابتدای هفته تاکنون است.

به گفته کاوسی در این مدت ۳ هزار و ۸۶۵ فرد در جاده‌های استان دچار حادثه شده اند که هلال‌احمر استان ضمن امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، به ۳ هزار و ۹۵۰ مسافر اسکان داده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی عنوان کرد: ۴۳ تیم عملیاتی با ۱۴۰ نیروی عملیاتی شامل ۶۶ پرسنل و ۷۴ نجاتگر در این مدت به مسافران خدمت‌رسانی کردند.

به گفته او همچنین تعداد ۱۸ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۵ دستگاه کمک‌دار سبک، ۴ کامیونت و یک مینی‌بوس در حوادث و سوانح جوی استان به کارگرفته شدند.

کاوسی اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۰۷ تخته پتو، ۲۵ چراغ والور، هزار و ۸۰۰ قرص نان و هزار و ۹۰۰ تن ماهی نیز بین مسافران اسکان داده شده، توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.