شریفی گفت: با هرگونه انحراف و تخلف در فرآیند برگزاری انتخابات با جدیت برخورد خواهد شد کما اینکه با موارد پیش آمده بدون تعارف پیگیری و برخورد شد، البته عوامل برگزاری انتخابات از عزت نفس کامل برخوردارند.

 رضا شریفی   رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان   در ستاد انتخابات استان اظهار کرد: در خصوص برگزاری انتخابات ذیل ۴ اصل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت مورد تاکید مقام معظم رهبری تدابیری اتخاذ شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی فضای انتخابات را رقابتی برشمرد و افزود: میانگین برآورد میدانی توسط فرمانداران و نظر سنجی های احصا شده، سیستان و بلوچستان روند مشارکتی صعودی حدود ۶۰ درصدی دارد که پیش بینی می شود که مشارکت به حدود ۷۰ درصد نیز برسد.

وی بیان کرد: فضای رقابتی خوبی در استان ایجاد شده، کارکرد کمیته های فضای مجازی، رسانه، تبلیغات و کانال‌های تبلیغاتی صدا و سیما در زمینه شناخت مردم از نامزدهای انتخاباتی اتفاقات خوبی رقم زده و مردم با شناخت بیشتری به نامزد مطلوب خود رای می دهند.

وی تصریح کرد: در حوزه های فنی، لجستیکی و تامین نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات تدابیر خوبی اتخاد شده است.

وی ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم، علما، معتمدان و ریش سفیدان که اهتمام ویژه ای نسبت به انتخابات داشتند، خاطرنشان کرد: در برخی حوزه ها کم کاری شده که از مردم عذرخواهی می کنم، بی تردید در این شرایط نمی مانیم و اراده استواری برای جبران عقب ماندگی‌ها داریم.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان تاکید کرد: هر فرد، تریبون و یا جریانی که بخواهد بر خلاف منویات مقام معظم رهبری، منافع ملی و استان در میان مردم یاس ایجاد کند، خودش را از روند تحولات آینده استان حذف کرده است.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان رو به توسعه است، یادآور شد: تیم مدیریتی استان و دستگاه‌های اجرایی عزم خود را برای جبران عقب ماندگی‌های تاریخی جزم کردند.

وی افزود: امید، اعتماد و رضایت عمومی در فضای اجتماعی استان سیستان و بلوچستان رو به رشد است.

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار