دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: ۳۱ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی، از دور رقابت انصراف دادند.

سلیمی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به انصراف ۳۱ نفر از داوطلبان انتخابات در خراسان جنوبی از دور رقابت، گفت: با انصراف این ۳۱ نفر، آمار کاندیدا‌های استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به ۸۳ نفر رسید.

او افزود: تا قبل از انصراف این افراد، آمار نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی ۱۱۴ نفر بود.

سلیمی بیشترین آمار انصرافی‌ها را مربوط به حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه اعلام کرد و ادامه داد: آمار انصرافی‌ها در این حوزه انتخابیه ۱۲ نفر است.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آمار نامزد‌های تأیید صلاحیت شده در حوزه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۳۲ نفر بود، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد نامزد‌های نهایی در این حوزه انتخابیه ۲۰ نفر است. 


بیشتر بخوانید


او آمار نامزد‌های تأیید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه را ۲۸ نفر برشمرد و عنوان کرد: با انصراف ۸ نفر، تعداد نامزد‌های نهایی در این حوزه انتخابیه به ۲۰ نفر رسید. 

سلیمی به انصراف ۷ نفر از نامزد‌ها در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف اشاره کرد و گفت: آمار نامزد‌های تأیید صلاحیت شده در این حوزه از ۴۰ نفر به ۳۳ نفر رسیده است.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه، تعداد نامزد‌های تأیید صلاحیت شده ۱۴ نفر بود.

او اظهار کرد: در حال حاضر با انصراف ۴ نفر از کاندیداها، از بین ۱۰ نفر نامزد باقیمانده در دور رقابت ها، یک نفر راهی مجلس شورای اسلامی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.