زندی گفت:حق و حقوق کارگران و کارکنان مجموعه مدیریت شهری باید سرفصل بودجه سال آینده شهرداری سنندج قرار گیرد، چرا که تأمین معیشت کارکنان می‌تواند در خدمتگزاری بهتر، مؤثر واقع شود.

جبار زندی در جلسه کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج که در راستای بررسی بودجه پیشنهادی ۱۴۰۳ شهرداری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات مالی و نبود درآمد‌های پایدار شهرداری بر کسی پوشیده نیست، اما خلاقیت، نوآوری و اندیشه مدیران شهرداری در این خصوص حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: باتوجه به شرایط سخت اقتصادی، تورم اقلام و کالا‌های اساسی و تامین مایحتاج ضروری با تمهیدات لازم نسبت به تسویه حساب اقدام و رفع مسأله بیمه این عزیزان را بیش از پیش مدنظر باشد.

زندی گفت: مبنای درآمد ما بودجه سال گذشته و عملکرد سال گذشته است که چقدر درآمد داشته‌ایم و چگونه محقق شده است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج به اولویت قرار دادن حق و حقوق کارکنان در بودجه سال آینده شهرداری تاکید کرد و گفت: حق و حقوق کارگران و کارکنان مجموعه مدیریت شهری باید سرفصل بودجه سال آینده شهرداری قرار گیرد، چرا که تأمین معیشت کارکنان می‌تواند در خدمتگزاری بهتر، مؤثر واقع شود.

وی با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری سنندج باید بر اساس درآمد‌های واقعی تنظیم شود، افزود:خواهان کم کردن سقف اعتبارات کار‌های فرهنگی، عمرانی، حمل و نقل، ترافیک و گردشگری نیستیم، اما تاکید می‌کنیم که باید درآمدزایی ایجاد شود، چون به مردم متعهد هستیم.

برچسب ها: شورای شهر ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.