حضور بیش از یک هزار نفر از نمایندگان نامزد‌ها در شعب اخذ رأی گلستان

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان از حضور بیش از یک هزار نفر از نمایندگان نامزد‌ها روز یازدهم اسفند در شعب اخذ رأی خبر داد.

حمیدرضا بهمنی نژاد با بیان اینکه نامزد‌های انتخابات در مهلت مقرر قانونی اسامی بیش از هزار نفر از نمایندگان خود را در سامانه داوطلب ثبت کردند، گفت: حضور این تعداد از نمایندگان نامزد‌ها در کنار عوامل اجرایی و نظارتی آموزش دیده در شعب اخذ رای در سراسر استان، سلامت انتخابات را تضمین خواهد کرد.

بهمنی نژاد با اشاره به زمان قانونی تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی افزود: مهلت تبلیغات نامزد‌ها و ستاد‌های انتخاباتی آنان ساعت ۸ صبح فردا پنج شنبه دهم اسفند به پایان خواهد رسید و پس از آن هیچ یک از نامزد‌ها و هواداران آنان مجاز به فعالیت تبلیغاتی در فضای حقیقی و مجازی نیستند.

وی ادامه داد: در استان گلستان ۶ هزار نفر از عوامل نظارتی در شعب اخذ رأی حضور داشته و بر تمامی مراحل انتخابات از جمله شمارش دقیق آراء و تایید نهایی انتخابات نظارت خواهند داشت.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان درباره سلامت انتخابات گفت: شورای نگهبان با بهره گیری از هزاران نفر از اعضای مردمی شبکه نظارت در سراسر کشور به وظیفه قانونی و شرعی خود در صیانت از آراء مردم عمل خواهد کرد.

بهمنی نژاد  آراء مردم را امانت الهی دانسته و تاکید کرد: از منظر شورای نگهبان آراء یکایک مردم با هر نگاه و سلیقه، امانت الهی است که همه مسئولین وظیفه دارند که از آن حراست کنند.

وی افزود: پیروزی یا شکست انتخاباتی یک فرد یا جناح سیاسی در انتخابات، هیچ منفعت یا ضرری را متوجه شورای نگهبان نخواهد کرد. آنچه برای هیأت‌های نظارت از اهمیّت بالایی برخوردار است امانتداری از آراء مردم و تضمین سلامت انتخابات است.

بهمنی نژاد در پایان با اشاره به حضور همه اقوام، مذاهب و گرایش‌های سیاسی در انتخابات پیش رو ادامه داد: حضور همه اقوام و گرایش‌های سیاسی در انتخابات و رقابت ۴۵ نفر از نامزد‌ها برای هر کرسی انتخابات در استان گلستان، در کنار ابتکار رسانه‌ای صدا و سیما در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها از کانال‌های تلویزیونی، شرایط را برای انتخاباتی پُر شور و رقابتی فراهم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.