مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در لرستان برای انتخابات ۱۱ اسفند به نحو مطلوب فراهم شد.

 

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به اهمیت زیر ساخت‌های ارتباطی و پایداری آن در برگزاری انتخابات گفت: مخابرات منطقه لرستان با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط، همه تدابیر لازم را برای تأمین ارتباطات و انتقال اطلاعات در روز انتخابات را اندیشیده و عملی نموده است.

 نبی اله شمسی فربا اشاره به وسعت استان و کوهستانی بودن استان و تعدد مراکز اخذ رأی افزود: با وجود وسعت استان، تعداد بالای مراکز اخذ رأی و پراکندگی این مراکز در سطح استان، مخابرات از طریق شبکه ثابت و سیار ارتباط لازم را درهزار و ۳۰ شعبه ثابت و بخش اعظمی از ۶۲۴ شعبه سیار برای پوشش بیش از دو هزار و ۵۹۵ نقطه اخذ رای در سراسر استان را فراهم آورده است.

 وی در ادامه گفت: به منظور دسترسی مردم به سامانه‌های ارتباطی و فناوری و ایجاد زیرساخت الکترونیکی برگزاری انتخابات از ابتدای سال تاکنون ۱۱۹ سایت تلفن همراه در دستور کار مخابرات استان قرار گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان افزود: ۹۹ سایت تلفن همراه در مناطق روستایی و ۲۰ سایت تلفن همراه در مناطق شهری و بیش از ۹۵ سایت برای ارتقاء تکنولوژی در استان احداث خواهد شد.

شمسی فر همچنین از افزایش ظرفیت شبکه و تقویت پوشش مخابراتی در مناطق دور افتاده خبر داد و گفت: مخابرات لرستان با هدف تأمین زیرساخت‌های لازم برای ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات، همه ظرفیت‌های خود در سراسر استان را بکارگیری نموده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند امسال برگزار می‌شود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.