هشدار مقام اتحادیه اروپا در مورد احتمال باز شدن پای این بلوک به جنگ اوکراین

رئیس کمیسیون اروپا هشدار داد کشور‌های عضو اتحادیه اروپا باید برای جنگ آماده باشند و «فورا» نیرو‌های مسلح خود را بازسازی کنند.  

اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا در سخنرانی جدید خود خواستار تقویت نیروهای دفاعی اتحادیه اروپا شد و هشدار داد: «تهدید جنگ ممکن است برای اتحادیه اروپا قریب‌الوقوع نباشد، اما غیرممکن هم نیست». 

به گزارش دیلی میل، او در مورد احتمال درگیر شدن اروپا در جنگ تصریح کرد: «نباید در مورد خطرات آغاز جنگ بزرگنمایی شود، اما باید برای آن آماده بود و این امر با بازسازی فوری و مدرن‌سازی نیرو‌های مسلح کشور‌های عضو شروع می‌شود». 

اظهارات این مقام اتحادیه اروپا پس از آن مطرح می‌شود که رئیس جمهور فرانسه روز دوشنبه گفت هیچ گزینه‌ای نباید برای حمایت از اوکراین حذف شود. با این حال، درخواست ضمنی مکرون برای ارسال نیرو‌های زمینی به اوکراین با واکنش‌های منفی گسترده در غرب مواجه شده است. 

این اظهارات همچنین هشدار کرملین را در پی داشت. دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در این خصوص می‌گوید که چنین تصمیمی ممکن است سبب درگیری مستقیم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
عقب نشینی در این جنگ برای هر ٢ کشور یا هر ٢جبهه غش یک شکست بزرگ و متفاوت است و احتمال درگیری نظامی صدرصد است و راه حل تقریبا صفر است مگر از خاک اوکراین عقب نشینی کند که اینکار را نمی‌کند لذا سلاح هسته ای هم جرأت مضاعف به طرفین می‌دهد در نهایت شکست می‌دهند و سلاحهای نامتعارف بکار می‌رود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
افسانه شکست روسیه و چین و هند غربیا رو ول نمیکنه و اونا رو تا به راه انداختن جنگ جهانی آخر دنبال خودش میکشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
معلوم میشه روسیه اوکراین رو داره شکست میده که اینا افتادن به تهدید و ارعاب
آخرین اخبار