عبداللهی گفت: دولت صادق الوعده سیزدهم به رغم محدودیت ها و تنگناها به دنبال جبران کاستی ها و تحقق برنامه های روی زمین مانده، است.

استاندار البرز  در نشست با روسا و جمعی از اعضای اتحادیه املاک مرکز استان البرز گفت: آنچه اکنون موجب دلگرمی و اعتماد مردم شده ، تلاش های خدمتگزاران و کارگزاران نظام برای ارتقای سطح معیشت و رفاه اجتماعی و تداوم امنیت درکشور است.
استاندار البرز گفت: مردم نیز، عامل قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند از این حمایت و حضور مردم در انتخابات تجلی اتحاد و همبستگی و پشتیبانی ملی خواهد بود.

وی تاکید کرد: امید است با احساس مسئولیت تک تک افراد جامعه سرفراز البرز بعنوان ایران کوچک، کشور را در مقابل توطئه‌های معاندان بیمه کنیم و بار دیگر تجلی وحدت و انسجام ملی باشیم.

عبداللهی افزود: با توجه به اینکه دولت سیزدهم برنامه محور و با نگاه ساماندهی به حوزه مشاوران املاک ورود کرد، تلاش ها و همراهی های این صنف در جهت تحقق اهداف، جای تقدیر ویژه دارد.

وی ادامه داد: دفاتر مشاوران املاک در اعتمادافزایی در جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و تاثیر بسزایی در ترویج اخلاق مداری دارند.

عبداللهی گفت: با توجه به اینکه البرز اتحادیه املاک البرز دارای بیش از پنج هزار و ۳۰۰ عضو است بنابراین نقش این اتحادیه در پیشبرد برنامه های اجتماعی و فرهنگی موثر است.

وی افزود: این اتحادیه نیز همانند سایر صنوف استان در مقاطع حساس و مهم کشور همراهی بسیار خوبی داشته و با تمام توان در مقابل فتنه افکنی معاندان ایستاده است.

عبداللهی تاکید کرد : انتظار می‌رود فعالان حوزه مشاوران املاک استان البرز با توجه به جایگاه اجتماعی خود، تبیین گر و آگاهی بخش در خصوص حق و تکلیف مردم در انتخابات باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.