مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس از آمادگی کامل نیرو‌های عملیاتی این شرکت برای تامین برق پایدار حوزه‌های انتخاباتی در زمان برگزاری انتخابات در روز جمعه ۱۱ اسفند امسال خبر داد.

حمیدرضا کریمی فرد از آمادگی کامل نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین برق پایدار حوزه‌های انتخاباتی در زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اقصی نقاط استان فارس در روز جمعه 11 اسفند خبر داد.

او گفت: باتوجه به اهمیت انتخابات که روز تعیین کننده سرنوشت ایران عزیزمان است، پیش‌بینی‌های لازم و تمهیدات ویژه برای حفظ پایداری شبکه برق در هنگام برگزاری انتخابات اندیشیده شده و 180 گروه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان شامل 400 نفر نیروی اجرایی و عملیاتی و 45 نفر نیروی پشتیبانی و نظارتی به همراه تجهیزات مورد نیاز در روز انتخابات در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی نسبت به رفع آن اقدام کرده و فرآیند رأی‌گیری از مردم شریف استان دچار وقفه نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآورشد: نیرو‌های عملیاتی تا پایان شمارش آراء همچنان درحالت آماده باش خواهند بود. با مشارکت گسترده و حضور حداکثری در این عرصه سرنوشت‌ساز، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید کرده و حماسه سیاسی دیگری را خلق کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار