معاون امور زنان رئیس‌جمهور خبر داد:

اعطای وام به زنان سرپرست خانوار در دهک‌های پایین درآمدی

خزعلی گفت: طبق مصوبه امروز هیات دولت، تمامی بانک‌ها موظف هستند که ضمانت زنان سرپرست خانوار را اعمال و به آن‌ها تسهیلات پرداخت کنند.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه لایحه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به آیین‌نامه‌ ختم شده است، گفت: در همین راستا پنجره واحد و سامانه‌ای برای آن تعیین شد تا از طریق این سامانه همه خدمات و حمایت‌های زنان سرپرست خانوار به صورت یکپارچه صورت بگیرد و وضعیت زنان‌ سرپرست خانوار بهتر رصد شود تا بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم.

وی ادامه داد: طبق مصوبه امروز هیات دولت، تمامی بانک‌ها موظف هستند که از سوی دولت ضمانت زنان سرپرست خانوار را اعمال کنند و تسهیلات را در اختیار زنان سرپرست خانوار دهک‌های ۱تا ۵ قرار دهند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مسائلی که در مجلس یازدهم در حوزه زنان اتفاق افتاد بررسی لایحه کرامت زنان بود که بعد از ۱۲ سال به نتایجی رسید، اما هنوز در پیچ و خم مجلس گیر کرده است که امیدوار هستیم پیش برود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
منابع کشور برای همه مردمه
باندازه کاهی رانتِ ناحق به شهدا و جانبازان و ایثارگران و ..........‌دادید
دهک بندی هم که دیگه فاجعست
منابع ملی برایِ همه ملت است به طورِ کاملا مساوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
قبل انتخابات ضامن نمی‌خواید
بعد از انتخابات چهار تا ضامن میخواین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
بایدکل منابع ملی( آب و برق و گاز و بنزین و گازوییل و ...) که در داخل مصرف و اسراف میکنیم به قیمت واقعی یعنی بالاترین پیشنهاد داخلی یا خارجی فروخته شود و درآمدش به همراه پول نفت که رقم بالای پنج میلیون تومان ماهیانه برای هر نفر میشود نقدا وبدون دستکاری به همه داده شود،و مخارج کشور از مالیات متناسب با اموال و داراییها تامین شود تا قاعده هر که بامش بیش برفش بیشتر رعایت شود ضمن اینکه مخارج هم باید معقول باشد،فقر و اسراف و بیعدالتی و قاچاق و آلودگی هوا و... برطرف میشود.البته برای کنترل جمعیت بهتر است به کودکان تا یک سنی تعلق نگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
آخر مطلبت را چرت نوشتی هر چند مثبت بهت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
افراد فقیر بسیار کمتر از سهمشان از منابع ملی مصرف میکنند و مرفهین سهم آنها را با قیمت نا چیز مصرف میکنند،اگر سهم هر کس از آب و برق و گاز و گازوییل وبنزین و به خود فرد داده شود وامکان فروش آن به دیگران در داخل و خارج فراهم و آزاد باشد هر فقیری با فروش مازاد سهمش میتواند اکثر مایحتاجش را به نرخ جهانی تهیه کند و پول هم اضافه می آید،البته راحتتر اینست که دولت به نرخ واقعی و صادراتی و تک نرخی بفروشد ودرامدش و کل یارانه پنهان را مساوی و نقد بدون دستکاری بین مردم تقسیم کند،قاچاق و فقر وبیعدالتی و اسراف وآلودگی هوا تمام میشود و کسی نیاز به حمایت ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
بیت المال سهمه همست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
دولت مگه نباید منابعش رو معلوم کنه،فقط میخواد خودش رو خوب جلوه بده،مردم رو با بانک‌ها درگیر میکنن ،دولت از لفت ولیس خودش کم کنه کمک کنه به زنان سرپرست ،نه اینکه از بانک‌ها مایه بزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
کمک مالی بهشون کنید وام ازکجا بیارن قست پرداخت کنند وضامن بیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
یارانه حق همه مردم است پول نفت مال همه مردم است- صد رحمت به غیر مسلمانها که حق الناس را برای همه یکسان رعایت میکنند. مطمئن باشید ازتون نمیگذریم- از حق ما به دیگران میدین. حلال نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
نباید بیت المال را اینگونه و بدون مساوات تقسیم کرد
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
هر موقع بایک ضامن وام ازدواج و فرزند آوری دادن حتما اینم می دن شما دلار گرون نکن کفایت می کنه نمی خواد بهشون وام بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
تو را به خدا خانه ده متری بسازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
بگو آمین یارب العالمین
آخرین اخبار