سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان جعفرآباد گفت: بیش از ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان جعفریه برف روبی و نمک پاشی شده است.

سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان جعفرآباد، طی بازدید از فعالیت شبانه روزی راهداران مستقر در راه‌های برون‌شهری شهرستان جعفرآباد با اشاره به اینکه طی دوشبانه روز گذشته، افزون بر ۵۰۰ تن مخلوط ماسه و نمک درسطح راه‌های شهرستان جعفرآباد، پاشیده شده است گفت: تعداد سرویس‌های برفروبی و نمکپاشی اجرا شده در طول افزون بر ۴۰۰ کیلومتر راه‌های شهرستان، بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر باند بوده است.

زوار زاده با اعلام این مطلب که ۱۲ نفر عوامل اجرایی اداره متبوع با استفاده از ده دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک، طی دوشبانه روز گذشته با اجرای عملیات برفروبی و نمکپاشی، از انسداد راه‌های شهرستان جلوگیری نموده اند، تصریح کرد: تنها محوری که به دلیل بارش سنگین برف (با ارتفاع بیش از ۸۰ سانتی متر) با مشکل تردد روبروست، محور روستایی چمانک_ کهندان (بخش قاهان) است، که آنهم بزودی، رفع مشکل خواهد شد.

سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان جعفرآباد  افزود: باتوجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، نسبت به تامین مخلوط ماسه ونمک، جهت بخشداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان جعفرآباد اقدام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار