ثبت بیش از ۵۷ میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده‌های ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۵۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۷۸ تردد وسایل نقلیه از ابتدای امسال تا پایان بهمن در جاده‌های این استان ثبت شده است.

سیدزاهدین چشمه‌خاور با اشاره به ثبت بیش از ۵۷ میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده‌های ایلام اظهار کرد: از این میزان تردد وسایل نقلیه ۴۹ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۹۱۳ تردد مربوط به وسایل نقلیه سواری و وانت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت ۶ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۴۷۰ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: محور چوار - ایلام با سه میلیون و ۳۴۱ هزار و ۳۱۵ تردد و محور ایلام - سرابله با ۲ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۸۲۸ تردد، پرترددترین محورهای استان بوده اند.

چشمه خاور از افزایش ۴۰ درصدی تردد از مرز مهران در مدت یاد شده(ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه) خبر داد و گفت: هفت میلیون و ۴۴۰ هزار و ۵۰۲ نفر مسافر ایرانی و خارجی در این مدت از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند.

وی یادآور شد: این میزان تردد در مدت مشابه سال قبل با پنج میلیون و ۳۰۲ هزار و ۳۱۵ نفر تردد ۴۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به تردد مسافران ایرانی در این بازه زمانی یادآور شد: مسافران ورودی مرز مهران سه میلیون و ۲۸۵ هزار و ۷۲۶ نفر و خروجی‌ها از این مرز نیز سه میلیون و ۱۱۴ هزار و ۷۲۶ نفر بوده است.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.