ملی پوش جودو کشورمان گفت: با پخش شدن ملی پوشان در همه تیم‌ها شاهد رقابت برابر در سوپر لیگ جودو هستیم.

قاسم باغچقی  ملی پوش جودو کشورمان درباره برگزاری مسابقات سوپر لیگ جودو اظهار کرد: خدا را شکر سوپرلیگ جودو آغاز شده است و اعضای تیم ملی ایران هم به نوعی در همه تیم‌ها پخش شدند و سطح  تمامی تیم‌ها را با هم برابر می‌کنند و  رقابت برابری با هم دارند. همه هم درگیر تلاش بیشتری برای کسب  مدال و سکوی بهتری در این مسابقات  هستند.  

او درباره اینکه منبع درآمدی برای ورزشکاران حاضر در لیگ جودو وجود دارد، گفت: قاعدتا شاید به آن صورت نباشد، اما به هر حال  مبالغ لیگ کمک حال ورزشکاران و جودوکاران کشورمان هست. قطعا باید و شاید قرارداد‌های لیگ جودو بالا نیست، اما در جا‌های دیگر هم ورزشکاران مظلوم واقع شدند.  

ملی پوش جودو کشورمان درباره اینکه میزبان جام باشگاه‌های آسیا هستیم چقدر کمک می‌کند که  جودو  کشورمان بتواند میزبانی مسابقات معتبری را بگیرد، بیان کرد: قاعدتا جام باشگاه‌های آسیا می‌تواند کمک حال جودوکاران باشد و ان‌شا‌ءالله ورزشکاران ما در این رقابت‌ها کسب تجربه داشته باشند و افتخاری برای ایران هست و امیدوارم به سلامتی این مسابقات برگزار شود و همه از میزبانی ایران بتوانند استفاده کنند.  

باغچقی درباره اینکه چقدر امیدواری وجود دارد که جودو  در  مسیر موفقیت دوباره قرار بگیرد، گفت: بله، جودو ما ۴ سال تعلیق بود و خیلی عقب افتاد و مردم این موضوع را درک می‌کنند. ان شا الله تدابیری که مسئولان و رئیس فدراسیون جودو در نظر می‌گیرند ان شا الله بتوانیم جودو را به جایگاه اصلی و واقعی اش برگردانیم، اما قطعا به  تلاش و پشتکار نیاز دارد و  شرکت در اردو‌های مشترک است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار