هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال- سپاهان؛ جدال نکونام و مورایس در آزادی

مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (روز پنج شنبه) در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود. در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال سپاهان است.

گل گهر سیرجان- نساجی مازندران/ روز سه شنبه ساعت ۱۴:۳۰

تیم فوتبال گل گهر سیرجان هفته گذشته برابر تیم پیکان در خانه اش،   برد را با تساوی عوض کرد و با ۲۷ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان اوزونیدیس می‌خواهند ۳ امتیاز خانگی را برابر تیم نساجی کسب کنند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی سروسامان بدهند و به روند رو به رشد خود ادامه بدهند.

در آن طرف، تیم نساجی مازندران در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و این تیم شمالی با ۱۱ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد. مدیران نساجی بعد از این شکست با  لوکاس آلکاراز  سرمربی اسپانیایی خود قطع همکاری کردند و  ساکت الهامی را دوباره به تیم خود بازگرداندند.

الهامی بعد از قهرمانی نساجی در جام حذفی از این شمالی برکنار شد، اما دوباره به این تیم بازگشت تا بتواند نساجی را از بحران خارج کرده  و  به بقای این تیم در لیگ برتر کمک کند.    

البته الهامی در نیم فصل اول که سرمربی مس رفسنجان بود برابر تیم گل گهر شکست خورد و باید دید با تیم جدیدش می‌تواند انتقام شکست بازی رفت را از گل گهر بگیرد یا نه!  

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم گل گهر به پایان رسید و نساجی می‌خواهد شکست بازی رفت را بگیرد.  

فولاد -  ملوان/ روز سه شنبه ساعت ۱۶

تیم فولاد هفته گذشته در دربی جنوب توانست تیم صنعت نفت آبادان را شکست بدهد و با ۱۸ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.   

تیم فولاد بعد از اینکه با مارتینز قطع همکاری کرد، با چند مربی مذاکراتی داشت، اما در نهایت مدیریت باشگاه تصمیم گرفت که با احمد آل نعمه به عنوان سرمربی ادامه بدهد. آل نعمه هم در دومین تجربه سرمربیگری خود توانست برنده دربی جنوبی‌ها شود و او این بار می‌خواهد دومین برد خود را برابر ملوان به دست آورد.  

فولادی‌ها در ۲ دیدار اخیر خود در ورزشگاه فولاد آره نا شکست خوردند، اما در بازی امروز برابر ملوان  می‌خواهند این طلسم را بشکنند و   دل هواداران خود را شاد کنند.

در آن طرف، تیم ملوان هفته گذشته توانست تیم استقلال صدرنشین لیگ برتر فوتبال را در انزلی  متوقف کند و با ۲۸ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.

قو‌های سپید انزلی می‌خواهند با بردن فولاد دست پر به شهر خود بازگردند و روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و شرایط   برای کسب سهمیه  آسیایی خود بهتر کنند.

ملوانی‌ها  در ۶ بازی اخیر خود شکست نخوردند و باید دید آن‌ها  می‌توانند به روند شکست ناپذیری خود در لیگ برتر فوتبال ادامه بدهند یا نه!

استقلال - سپاهان/ روز سه شنبه ساعت ۱۷:۱۵

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته برابر تیم ملوان متوقف شد و با ۳۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.  

آبی پوشان پایتخت می‌خواهند با حمایت هواداران خود  ۳ امتیاز بازی خانگی را برابر تیم سپاهان به دست آورند تا صدر نشینی خود را تثبیت کنند و هم  انتقام شکست بازی رفت هم از حریف اصفهانی خود بگیرند.  

در آن طرف، تیم سپاهان در وضعیت مناسبی قرار ندارد و این تیم اصفهانی ۳ بازی اخیر خود را در لیگ برتر شکست خورد و  در ۲ بازی رفت و برگشت  برابر تیم الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا هم  نتیجه را واگذار کرد و وداع تلخی با این رقابت‌ها داشت.  

شاگردان مورایس می‌خواهند بازی ۶ امتیازی برابر تیم استقلال را برنده شوند تا به روند ناکامی‌های خود پایان بدهند و  همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند، اما کار سختی جلوی هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی دارند.  

مورایس سرمربی سپاهان در بازی با استقلال محروم است و نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند و باید از روی سکو‌ها نظاره گر بازی تیمش باشد. علاوه بر این، محمد کریمی  کاپیتان سپاهان هم  به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست.  

۲ تیم تاکنون ۸۳ بار  برابر  هم صف‌آرایی کرده‌اند که سپاهان ۳۲ و استقلال ۳۰ بار برنده شده‌اند و ۲۱ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم سپاهان به پایان رسید.  

برنامه بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال 

روز چهارشنبه 

تراکتور- استقلال خوزستان- روز چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰

شمس آذر قزوین- مس رفسنجان- روز چهارشنبه ساعت ۱۵

آلومینیوم اراک - هوادار- روز چهارشنبه ساعت ۱۵

پیکان - صنعت نفت آبادان- روز چهارشنبه ساعت ۱۵ 

ذوب آهن- پرسپولیس- روز چهارشنبه ساعت ۱۷:۱۵

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۰۹ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
ایا کسی که این عکس که گذاشته خارش داره، هنوز اسپک بازیکن سپاهان که داور ندید فراموش نشده و این رسوایی فراموش نخواهد شد
آخرین اخبار