رها سازی ۲۲ خودرو گرفتار در برف و کولاک در سپیدان

رئیس جمعیت هلال احمر سپیدان از رها سازی ۲۲ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک توسط تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

خورشیدی گفت: بر اساس گزارش دریافتی مبنی بر گرفتار شدن ۲۲ دستگاه خودرو در جاده سپیدان کمهر و سپیدان ابنو بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان تیم امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر سپیدان در هر ۳ پایگاه عملیاتی این شهرستان با هدف رهاسازی خودرو‌ها و امداد رسانی به سر نشینان خودرو‌ها به محل اعزام شدند.

او گفت: تیم‌های امداد و نجات شهرستان به ۸۸ نفر از افرادی که به همراه خودروی خود در این دو محور مواصلاتی گیر افتاده بودند کمک کرده و خودرو‌های گرفتار را رهاسازی کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر سپیدان افزود: این عملیات از شامگاه روز شنبه ۵ اسفند آغاز و تا ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ادامه داشت و تیم‌های امداد پس از دستیابی و رهاسازی خودرو‌های گرفتار، آموزش و بستن زنجیر چرخ، عملیات‌های روانی و انتقال افراد و خودرو‌ها به مکان امن را در دستور کار قراردادند.

در سامانه بارشی اخیر شهرستان سپیدان بالاترین میزان بارش را در سطح استان فارس داشت و ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی این شهرستان نیز بارش برف را داشتند.

شهرستان سپیدان در فاصله ۷۵ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار