فرماندار شهرستان لردگان گفت: شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش‌بینی شده است.

منصور کریم‌زاده در ستاد انتخابات لردگان، خانمیرزا و فلارد که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، با اشاره به آماده‌باش مسئولان این حوزه‌های انتخابیه و اعضای شورای تامین و امام جمعه، نخبگان، هیات‌های اجرایی، اظهار داشت: همه فرایند انتخابات بر اساس روز ساعت شمار در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اهمیت امنیت در انتخابات در سطح شهرستان امسال برای نخستین بار در اقدامی ابتکاری استعلام لازم برای فعالیت همه کسانی‌که به صورت معتمد، کاربر، نماینده فرماندار، بازرس و کسانی که قرار است در انتخابات این حوزه انتخابیه حضور داشته باشند، انجام شده است.

کریم اضافه اضافه کرد: در زمان پیش‌ثبت‌نام انتخاباتی ۱۷۰ نفر در حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد ثبت‌نام کردند که ۱۶۲ نفر از این افراد مرد و هشت نفر زن بودند که از این تعداد ۹۷ نفر در مرحله نهایی ثبت‌نام کردند و از این تعداد دو نفر انصراف دادند.

وی مجموع نامزد‌های تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد را ۳۶ نفر اعلام کرد و گفت: همچنین یک نفر نیز با تغییر حوزه به مجموعه افراد تایید صلاحیت شده این حوزه انتخابیه اضافه شد.

کریم زاده یادآور شد: از نامزد‌های تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد ۳۴ نفر مرد و دو نفر زن هستند.


بیشتر بخوانید


به گفته وی، تمام فرایند انتخابات براساس برنامه روز شمار در حال انجام است و دوره‌های آموزشی ویژه عوامل و دست‌اندرکاران اجرای انتخابات برگزار شده است.

کریمزاده گفت: برای این حوزه انتخابیه ۱۲۴ شعبه اخذ رای ثابت و ۸۷ شعبه سیار پیش‌بینی شده است که از این ۴۹ شعبه شهری و ۱۶۹ شعبه روستای و عشایری است.

به گفته وی برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه پنج هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی فعالیت دارند.

کریم‌زاده افزود: مکاتبه برای بازگشایی مسیر‌های سخت‌گذر و محل شعب سیار در بخش‌های مختلف نیز انجام شده است.

فرماندار لردگان گفت: در سفر اول و دوم رئیس‌جمهور به استان ۳۵ هزار میلیارد ریال (۳.۵ همت) اعتبار برای شهرستان در نظر گرفته شده است که این میزان برای طرح‌های بزرگ و راهبردی از جمله راه لردگان و طرح‌های آبرسانی اختصاص داده می‌شود.

وی اظهارداشت: هم‌اکنون شهرستان لردگان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

کریم‌زاده به اجرای طرح آبرسانی در شهرستان لردگان اشاره کرد و گفت:طرح‌آبرسانی به ریگ و ۵۳ روستای رودشت و خود شهر سردشت با چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

وی به اجرای عملیات آزادراه لردگان به ایذه و طرح‌های دیگر از جمله ورزشگاه ۱۵ هزار نفری لردگان، احداث دانشکده پرستاری در سفر‌های دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تجهیزات بیمارستانی و اعتبارات بسیار خوبی برای بخشداری‌های و خانه‌های بهداشت لردکان اختصاص داده شد.

فرماندار لردگان از سرمایه‌گذاری شرکت شستا در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تمهیدات لازم برای احداث پالایشگاه گیاهان داروی در منطقه ریگ فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار