عضو حقوقی جبهه اصلاحات ایران گفت: بانوان در تمامی تصمیماتی که در سطح کلان کشور گرفته می‌شود تاثیر دارند و نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشند.

احمد شریف،­ عضو حقوقی جبهه اصلاحات ایران درباره نقش بانوان در مشارکت مردمی انتخابات اظهار کرد: بانوان ایران در تمامی تصمیماتی که در سطح کلان کشور گرفته می‌شود تاثیر دارند و نباید تحت هیچ شرایطی میدان را خالی کنند و نسبت به انتخابات بی تفاوت باشند .

وی افزود: بانوان برای ایجاد قوانین مفید و راهگشا برای خود باید در انتخابات مشارکت کنند چرا که در ترکیب مجالس مختلف تعداد انگشت شماری از زنان حضور داشته اند و قطعا مردان نمی‌توانند مانند خود آنها حق واقعی‌شان را تامین و قوانین راهگشا تصویب کنند.

شریف متذکر شد: برای این که هر قشری بتواند از حق خود دفاع کند باید در تریبون‌های تصمیم گیری نماینده داشته باشد و این مهمترین انگیزه برای مشارکت بانوان در انتخابات است.

دبیرکل حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران در پایان گفت: متاسفانه بانوان استقبال کمی از فعالیت‌های سیاسی می‌کنند چرا که این عرصه را مردانه می‌دانند و زنانی  که به این حوزه علاقه دارند بسیار کم هستند و بنابراین بانوان برای احقاق حقوق خود باید بیشتر در عرصه‌های سیاسی حضور پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار