برگزاری جشن همدلان اصحاب رسانه و هنر در تبریز

همزمان با ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) جشن همدلان با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در تبریز برگزار شد.

همزمان با ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) جشن همدلان با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در تبریز برگزار و از ۹ نفر از برگزیدگان این عرصه تجلیل شد.

 استاندار آذربایجان شرقی با تبریک سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) گفت: امیدواریم باظهور حضرت ولیعصر (عج) چشم ما به ظهور عدل و عدالت در دنیا نورانی شود.

آقای رحمتی خاطرنشان کرد: امروز با وجود پیشرفت شبکه‌های اجتماعی اهمیت استفاده از ظرفیت‌های هنر و رسانه در جهت رساندن پیام بیشتر نمود پیدا می‌کند، اما از این ظرفیت نتوانستم بهتر استفاده کنیم و برای جبران این عقب ماندگی باید از پیشکسوتان و اساتید این حوزه به نحو احسن استفاده کرده و بتوانیم داشته‌های خود را به جامعه جهانی معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: همان طور که هنرمندان ما در زمان شروع انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ایثار‌ها و فداکاری‌های ملت قهرمان ایران را ثبت نموده و در تاریخ ماندگار کردند آذربایجان ما هم سرشار از این زیبایی‌ها و ظرافت‌ها می‌باشدکه امیدوارم اهل هنر ما بتواند با ظرافت خود آن را به دنیا نشان دهد.

استاندار اذربایجان شرقی اظهار داشت: همان طور که با شور نشاط در جشن نیمه شعبان حضور داشتید در روز جمعه نیز با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای حاضر شده و با انتخاب افراد صالح، متدین و متخصص در پیشرفت و توسعه کشور و شهر نقش خود را ایفا نمایید.

آقای  بلاغی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به نقش تاثیرگذار اصحاب فرهنگ و هنر درتمامی زمان‌ها و عرصه‌ها گفت: آذربایجان عزیز و زرخیز که به تعبیر مقام معظم رهبری مظهر غیرت، عشق، شور و هیجان و ایمان است به همت و همراهی اهالی فرهنگ و هنر پرچمدار رویش‌ها و امید‌هایی نو و اندیشه‌هایی شکوفا در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه ایران است.

 وی افزود: اتحاد و همدلی و همراهی این قشر تاثیرگذار که جزو گروه‌های مرجع جامعه محسوب می‌شوند همواره نقشی تعیین کننده و راهبردی داشته است.

آقای بلاغی تصریح کرد: امسال به بهانه نیمه شعبان اصحاب فرهنگ و هنر با شعار "هستیم بر آن عهدی که بستیم" گردهم آمدیم تا بار دیگر با حضور و همراهی افقی روشن برای ایران و آذربایجان ترسیم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.